تقویت نظارت بر بازار در قالب گشت های مشترک به مناسبت شب یلد


ساعت: 11:03
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۷
کد خبر: 1918587

معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری اعلام کرد؛

طاهری گفت: به مناسبت شب یلدا تور بازرسی مشترک از واحدهای صنفی و فروشگاه های کالاهای اساسی با حضور بازرسان جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی، دانشگاه علوم پزشکی و دامپزشکی تشکیل شد. استان از امروز و تا شب یلدا ادامه خواهد داشت. ایناهاش.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ خالد طاهری معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز؛ وی بیان کرد: به مناسبت شب یلدا، بازدید نظارتی و بازرسی مشترک از واحدهای صنفی و فروشگاه های کالاهای اساسی با حضور بازرسان جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی، دانشگاه علوم پزشکی و دامپزشکی از امروز در سطح استان در حال شکل گیری بود و تا شب یلدا ادامه دارد.
وی هدف از راه اندازی این گشت را خدمت رسانی به مردم و برخورد با تخلفات اصناف عنوان کرد و اظهار داشت: در صورت تخلف از سوی واحدهای صنفی پرونده تشکیل و به زندان ناحیه منتقل می شود.
طاهری خاطرنشان کرد: این طرح شامل کالاهای کشاورزی و شامل مرغ، گوشت، میوه جات و سایر محصولات اساسی کشاورزی است.
معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بازار آجیل، خشکبار و گاز نیز در کنترل دولت است و صنعت، معدن و تجارت و تخلفات رسیدگی می شود.
وی افزود: گشت مشترک در تمامی شهرستان های منطقه تشکیل شده و در هر شهرستان دو اکیپ ایجاد شده و بر قیمت ها و کیفیت ها نظارت می شود.
طاهری تصریح کرد: در اتحادیه میوه فروشان باید صورتحساب به شهروندان ارائه شود و بر کمیت و کیفیت بدون درج قیمت محصول و کم فروشی و غیره نظارت شود. تخلفات در این زمینه است.
معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری افزود: در زمینه مرغ تاکید بیشتر بر قیمت است و باید روی محصول قید شود، موضوع ماندگاری توسط دامپزشک نظارت می شود.
وی افزود: مردم می توانند با شماره 124 شکایت خود را از تخلفات اصناف مطرح کنند.
طاهری با اشاره به اینکه بر قیمت میوه ها نظارت می شود، یادآور شد: میوه ها طبقه بندی شده و بنابراین قیمت میوه های فوق العاده با میوه های ممتاز متفاوت است.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید