تقویت چک در باهاما با مهر و موم 3 صنف


ساعت: 14:45
تاریخ انتشار: 1401/05/14
کد خبر: 1888041

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان بهم از پلمب 3 سندیکای مجرم در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس گشت مشترک بازار شهر لیک با حضور فرماندار و بازرسان، رئیس زندان، اتاق اصناف، اماکن و نیروی انتظامی انجام شد.


ارسلان عباسی رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان بهمای گفت: بر اساس بازرسی های مکرر در سطح بازار با متخلفان برخورد و جریمه شد.


وی در ادامه گفت؛ به منظور تنظیم بازار بر اساس وظایف محوله و جلب رضایت مردم، نانوایان و سایر صنعتگران روزانه در سه شیفت بازرسی و نظارت می شوند و طی این بازرسی ها با متخلفان قاطعانه و بر اساس دستورالعمل جدید و بر اساس یک دستور قطعی اداره “اجرای مجازات ها” ، متخلفان مهر و موم می شوند. آنها خواهند بود.


وی ادامه داد: در ادامه این بازرسی ها و طبق دستور از 14 واحد بازرسی شد که از این تعداد 11 نانوایی جریمه و 3 نانوایی دیگر پلمب و به مونتاژ پارچه محکوم شدند.


عباسی ادامه داد: بازرسی ها در تمامی روزهای هفته به صورت گشت های مشترک به صورت جدی انجام می شود و برای جلب رضایت مردم و جلوگیری از تضییع حقوق آنان قانون اعمال می شود.


وی در پایان از همه شهروندان خواست: با مشاهده کوچکترین تخلف در اسرع وقت مراتب را گزارش کرده و با وزارت تعزیرات و اتاق اصناف همکاری داشته باشند و این گزارشات محرمانه خواهد ماند.


رئیس اتاق اصناف شهرستان بهمئی در این خصوص گفت: با تشدید بازرسی ها در دو هفته اخیر در سه شیفت با متخلفان برخورد و جریمه شدند.


خدا وسط جهانیانی در ادامه گفت: با ابلاغ دستورالعمل جدید تعزیرات حکومتی، تمبر علاوه بر جریمه نقدی در انتظار متخلفان خواهد بود.


رئیس اتاق اصناف تاکید کرد: قبل از این بخشنامه بعد از هر 3 بار جریمه نقدی برای پلمب نانوایی یا مغازه استفاده می شد اما اکنون با صدور این بخشنامه با اولین تخلف علاوه بر جریمه نقدی دستگاه قطعا آب بندی می شود.


جهانیانی درباره تغییر ساعت کار نانوایی های شهرستان لیک گفت: با تغییر ساعت کار نانوایی ها به میزان 1 ساعت، سعی کردیم رضایت هرچه بیشتر آنها را جلب کنیم تا کیفیت نان به مصرف کنندگان برسد و خوشبختانه این امر موضوع مورد رضایت شهروندان نیز قرار گرفت.


وی افزود: با بازرسی های صبح، ناهار و عصر و برخورد با متخلفان شاهد بهبود کیفیت و وزن نان در نانوایی های سطح شهر بوده ایم که البته برای رسیدن به نتیجه مطلوب نیاز به بازرسی های بیشتری است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید