“گذر آزاد” معروف به دراکولا شرق و مهر و موم شده است


ساعت: 12:22
تاریخ انتشار: 31.04.1401
کد خبر: 1884710

گردنه آزاد یکی از گردنه های معروف بزرگراه جمهوری به دلیل ناامنی و مشکلات عدیده در ساخت ساختمان تا 10 روز آینده تخلیه و پلمب می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید محمد موسوی شهردار منطقه 11 تهران در این خصوص گفت: در جریان محاکمه، مقامات ذیصلاح وضعیت ساختمان آزاد را خطرناک و بحرانی به همین دلیل تشخیص دادند. جلسات متعددی با حضور نمایندگان مالک و بنگاه برگزار کردیم. ضمناً اشیاء خطرناک و اخطارهای قانونی در بازدید از پاساژ مالک ارائه شد.

وی افزود: متأسفانه هشدارها تاثیر عمده ای نداشت. در نتیجه جلسات متعددی با دادستان برگزار شد و شهرداری موظف به رفع خطر شد».

موسوی با بیان اینکه نزدیک به صد کسبه در ساختمان خالی کار می کنند و شهرداری نگران وضعیت اقتصادی این افراد است اما نگرانی جدی تر، امنیت جان کسبه است، گفت: با توجه به شرایط بحرانی این ساختمان به زودی تخلیه و پلمپ خواهد شد.”

شهردار منطقه 11 تهران در خصوص مکاتبه با دستگاه های خدمات رسان در خصوص قطعی آب، برق و گاز گفت: گاز این ساختمان نیز در روزهای بعد و پس از قطعی آب و برق با قطعی آب و برق قطع شده است. با حضور پلیس و کلانتری، ساختمان تخلیه می شود. کسب و کار تخلیه و پلمپ شده است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 11، وی در پایان خاطرنشان کرد: پس از تخلیه ساختمان آزاد معروف به دراکولا، خطر برطرف می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید