تماس عجیب ایران با کارلوس کی روش: سرمربی بعدی مشخص می شود؟

تماس عجیب ایران با کارلوس کی روش: سرمربی بعدی مشخص می شود؟

رئیس فدراسیون فوتبال قطر شخصاً با کارلوس کی روش تماس گرفته و وی را برای عقد قرارداد به دوحه دعوت کرده و حتی مدعی شده مبلغ قرارداد توسط طرفین تعیین شده است. 2.5 میلیون دلار تا پایان جام ملت های آسیا باقی مانده و مقرر شد در صورت عملکرد خوب تیم ملی قطر در جام ملت های آسیا 2023، این قرارداد تا پایان جام جهانی 2026 تمدید شود اما تماس ایران به تعویق افتاد. سفر کارلوس کی روش به دوحه.

گفته می شود یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال با کارلوس کی روش تماس گرفته و از او خواسته تا برای عقد قرارداد با تیم ملی قطر وقت بگذارد. چرا که تمدید قرارداد با او در تهران در حال آماده شدن است.

در مورد ایران و قطر طبیعی است که کارلوس کی روش تیم ایران را ترجیح دهد زیرا از نظر فنی به مراتب بهتر از تیم قطر هستند و شانس بیشتری برای موفقیت در میادین بین المللی دارند. اما در جام ملت های قبلی تیم قطر با هدایت سانچز به مقام قهرمانی دست یافت.

قرار است در جلسه بعدی هیات مدیره تصمیم گیری شود که سرمربی بعدی تیم ملی ایران خارجی باشد یا خارجی، اما به نظر می رسد مربی بعدی تیم ملی یک خارجی و کارلوس کی روش باشد.

مهدی تاج در بازگشت از جام جهانی از کارلوس کی روش دفاع کرد. وزیر ورزش و جوانان به عنوان نماینده رئیس جمهور و دولت به دفاع از کارلوس کی روش پرداخت و خواستار تمدید قرارداد وی شد. به نظر می رسد برخی مخالفت ها باعث شده تا اتحادیه فوتبال انگلیس از امضای قرارداد زودهنگام کارلوس کی روش خودداری کند و اکنون منتظر است تا شرایط استفاده مجدد از این مربی در تیم ملی را فراهم کند.

دیدگاهتان را بنویسید