کارلوس کی روش به دلیل خاصی سرمربی استقلال نمی شود

کارلوس کی روش به دلیل خاصی سرمربی استقلال نمی شود

هر گونه انتخاب اشتباه در انتخاب جانشین فرهاد مجیدی نیز می تواند جایگاه آقای آجرلو را در استقلال به خطر بیندازد!

مهدی پاشازاده گفت: دقیقا نمی دانم موضوع تمدید با فرهاد مجیدی و قرارداد 3 ساله او چه زمانی واقعی بوده یا فقط در رسانه ها مطرح شده است. در صورت صحت باید باشگاه استقلال در این خصوص شفاف سازی کند یا خود فرهاد مجیدی در این زمینه توضیحات لازم را بدهد. حالا که او رفت و به امارات پیوست، بهتر است آقای ایرلو انتخاب خوبی داشته باشد، زیرا در غیر این صورت موقعیت خوب فعلی او به خطر می افتد.

وی در خصوص انتخاب استراماسیون یا کارلوس کی روش گفت: نمی دانم اگر استراماچونی از پول قطری صرف نظر کند، به اینجا می آید تا حقوقش را به صورت اقساطی و با هزار جایزه دریافت کند. در مورد کارلوس کی روش هم مطمئنم به دلیل خاصی سرمربی استقلال نمی شود. سن او اجازه نمی دهد هر روز برای یک تیم باشگاهی تمرین کند اما قطعا به دنبال هدایت یک تیم ملی است. البته مطمئنم با 600 یا 700 هزار دلار یک مربی خارجی خوب می تواند استقلالی شود.

کاپیتان سابق استقلال درباره احتمال انتخاب گزینه ایرانی هم تصریح کرد: نمی دانم این اتفاق می افتد. مربیان ایرانی اگر باهوش باشند جای فرهاد مجیدی را در استقلال نمی گیرند. اگر آدم چنین جسارتی داشته باشد، باید بداند که با اولین شکست، تریبون ها و فضای مجازی زمانه اش سیاه می شود. متاسفم که این را می گویم اما فضای فعلی اجازه کار هیچ کدام از مربیان ایرانی را نمی دهد.

پاشازاده با اشاره به خداحافظی غیرمنتظره فرهاد مجیدی یادآور شد: شاید برخی تعجب کنند اما من اصلا شوکه نشدم! فرهاد در جریان بازی تصمیمات عجیبی گرفت و چنین استقلالی را تنها گذاشت. البته تلاش او برای استقلال در فصل تازه به پایان رسیده قابل تقدیر است. او بدون شکست و با بالاترین امتیاز استقلال را شکست داد اما چرا دوباره رفت؟ برای تکرار قهرمانی باید بمانید و بجنگید. این رفتار که سابقه دارد، زیبنده تیم بزرگ استقلال و هوادارانش نیست.

مدافع سال های نه چندان دور تیم ملی و استقلال در پایان گفت: به نظرم یک نکته لازم است. هیچ نام و نامی بزرگتر از نام بزرگ استقلال وجود ندارد. همه ما مدیون این نام بزرگ هستیم و امروز اگر چهار نفر مهدی پاشازاده را می شناسند به خاطر استقلال است. هواداران هم می دانند که استقلال به فرد بستگی ندارد. خیلی ها برای استقلال آمدند و رفتند اما در نهایت استقلال ماند و نباید زانوی غم را در آغوش گرفت. امیدوارم و باز هم تاکید می کنم که امیدوارم باشگاه در انتخاب سرمربی جدید اشتباه نکرده و فردی شایسته این نیمکت را جایگزین مجیدی کند. از سرمربی جدید هم حمایت کنید و کشوری که نیامد فرار نکند!

دیدگاهتان را بنویسید