تمجید یورگن کلوپ از تیم حریف

تمجید یورگن کلوپ از تیم حریف

مرسی سایدی ها در حالی در خانه بنفیکا با نتیجه 3 بر 3 مقابل بنفیکا قرار گرفتند که برخی از بازیکنان امشب ترکیب ثابتی نداشتند و البته جواز حضور در مرحله بعدی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل ویارئال را کسب کردند. یورگن کلوپ در پایان این دیدار از عملکرد تیمش ابراز رضایت کرد و تاکید کرد که از این موفقیت بسیار خوشحال است.

ابتدا باید بگویم که ما به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسیده ایم و اگر خوشحال نیستم مرا بیدار کنید زیرا این دیوانه است. یورگن کلوپ گفت: اگر امشب بهترین بازی فصل خود را داشتیم، رسیدن به نیمه نهایی – فینال مهمترین چیز بود.» ما به این هدف دست یافتیم و من بسیار خوشحالم.

می دانستیم که بازی سختی در انتظارمان است. بازیکنان هجومی ما سابقه بازی با هم را داشتند. بازی در پست دیگری و سیستم چرخشی هیچ وقت برای بازیکنان ما مشکلی ایجاد نکرده است.

بنفیکا به راه خود ادامه داد و تا پایان به پیروزی اعتقاد داشت. ما در حال ایجاد تغییرات هستیم و هنوز هم موفق هستیم، بنابراین همه چیز خوب است. در هر دو بازی مقابل بنفیکا مشکل داشتیم. ما تمام بازی های خارج از خانه این فصل لیگ قهرمانان اروپا را بردیم، اما در آخرین بازی در خانه به تساوی رسیدیم و این چیز عجیبی است.

دیدار با ویارئال در نیمه نهایی؟ طبیعتا نتایج و بازی دیشب را دنبال کردم و باید بگویم عملکرد این تیم عالی بود. وقتی موفق می شوید تیم هایی مانند یوونتوس و بایرن مونیخ را حذف کنید، شایسته حضور در نیمه نهایی هستید. به من زمان بدهید تا برای این جلسه آماده شوم. “ما انجامش خواهیم داد.”

دیدگاهتان را بنویسید