هشدار یورگن کلوپ به بازیکنان لیورپول

هشدار یورگن کلوپ به بازیکنان لیورپول

لیورپول در نیمه اول نتوانست مقابل ویارئال گلزنی کند اما در نیمه دوم همه چیز به سود آنها پیش رفت و در نهایت شاگردان مورس در خانه با دو گل پیروز شدند. یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول تاکید کرد که صعود آنها هنوز قطعی نشده است و بازی برگشت در ویارئال باقی مانده است.

یورگن کلوپ در این باره گفت: بازی درخشانی بود. حرکات بازیکنان ویارئال را متوقف کردیم و این برنامه به خاطر تهدیدات این تیم در ضد حملات است. در این دیدار لحظات خوبی خلق کردیم و در نیمه دوم موقعیت های خود را تبدیل به گل کردیم. هر دو گلی که زدیم فوق العاده بود. همیشه در فوتبال اینطور بوده و باید به نحوه دفاع تیم حریف احترام گذاشت.

اکنون فقط نیمی از نبرد ما با ویارئال تمام شده است و دیگر خبری از آن نیست، اما وضعیت بهتر از قبل از بازی امشب است. هنوز هیچ چیز تمام نشده است، یک بازی دیگر در خانه وجود دارد و فکر می کنم مورنو در بازی بعدی به ترکیب ثابت ویارئال اضافه شود. ما واقعا خوب بازی کردیم. وقتی در سال 2018 به رم بازگشتیم، فکر نمی‌کردیم در بازی اول تمام شده باشد.

آنها در دور قبل بارسلونا را شکست دادند. من یک لحظه به این مسابقه فکر نکردم، ما تیم متفاوتی هستیم و باید جلو برویم. بلوغ نیز بخشی از سبک بازی لیورپول است و البته باید باشد. چالش اصلی ما این بود که خودمان را تا حد امکان قوی نشان دهیم. گاهی اوقات فکر می کنید روز شما نیست، اما ما تلاش می کنیم و تلاش می کنیم و این چیزی است که تیم ما فکر می کند. پس تا اینجا همه چیز خوب پیش رفته است.

سادیو مانه یک بازیکن در سطح جهانی برای لیورپول است. او در بازی مقابل آرسنال در سال 2016 در سمت راست بازی کرد و یک گل تماشایی به ثمر رساند. مانه بازیکن بزرگی است و البته من بازی روبرتو فیرمینو و دیگو یوتا را در خط حمله دوست دارم.

دیدگاهتان را بنویسید