تمدید بیمه شخص ثالث منوط به پرداخت عوارض می باشد

تمدید بیمه شخص ثالث منوط به پرداخت عوارض می باشد

مدیرکل بهره برداری آزادراه گفت: در راستای اجرای بند ک تبصره 11 قانون بودجه سال 1402 کل کشور و نظارت بر نهادهای نظارتی از امروز 26 تیرماه صدور یک دستگاه خودرو به بیمه شخص ثالث صادر می شود. این سیاست منوط به پرداخت عوارض بزرگراه است.

به گزارش شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل، عباس بیات سرمدی مدیرکل بهره برداری آزادراه گفت: در راستای اجرای تعهد قانونی وزارت راه و شهرسازی مندرج در بند (ی) تبصره 18 قانون بودجه. در سال 1401 و بند (ک) تبصره 11. قانون بودجه سال 1402 کل کشور در خصوص الکترونیکی شدن وصول عوارض بزرگراه ها با برگزاری جلسات متعدد بخش خصوصی و دولتی سازمان های ذیربط به منظور تسهیل در اجرای این قانون به دنبال داشت.

مدیرکل بهره برداری آزادراه ادامه داد: با پیگیری نهادهای نظارتی و همکاری بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران مقرر شد در صورت تسویه عوارض بزرگراهی بیمه نامه شخص ثالث خودرو صادر شود. بدهی از 17 جولای

بیات سرمدی افزود: متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت آنیرو، نرم افزارهای پرداخت و یا مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت و … نسبت به پرداخت بدهی و تسویه عوارض راهداری خود اقدام کنند.

وی با اشاره به حذف تردد در باجه های عوارضی با الکترونیکی شدن آن، تصریح کرد: بخش زیادی از عوارض دریافتی شرکت های عمرانی صرف نگهداری و تعمیر بزرگراه ها می شود و پرداخت آن به حفظ و نگهداری راه های کشور کمک می کند. سرمایه های ملی

دیدگاهتان را بنویسید