تمرکز بر بازی های همبستگی اسلامی/ زمان برگزاری انتخابات کمیسیون در جلسه بعدی هیات اجرایی مشخص می شود.


ساعت: 20:04
تاریخ انتشار: 1401/02/19
کد خبر: 1837609

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: ورزشکاران آسیب روحی و هزینه ای متحمل شده اند و با توجه به تعویق بازی ها باید روی بازی های همبستگی کشورهای اسلامی تمرکز کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ کیکاووس ساعدی دبیرکل کمیته ملی المپیک درباره انتخابات کمیته ملی المپیک گفت: در جلسه بعدی شورای اجرایی، تمرکز اصلی بر تعویق بازی های المپیک آسیایی و جوانان و بررسی برنامه های آتی خواهد بود. همچنین درباره زمان برگزاری این نشست صحبت خواهیم کرد و در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

وی در خصوص تعویق بازی ها و پرداخت هزینه به فدراسیون ها گفت: فدراسیون ها تلاش زیادی کردند و اردوها را از 6 ماه پیش به صورت مستمر آغاز کردند و به صورت دوره ای در جلسات کادرفنی حضور داشتند. ورزشکاران از نظر روحی آسیب دیده اند و هزینه هایی نیز دارد و باید به دلیل تعویق بازی ها روی بازی های همبستگی کشورهای اسلامی تمرکز کنیم. این مسابقات نیز بسیار مهم است.

دبیرکل کمیته ملی المپیک درباره بدحجابی تماشاگران در مسابقات ورزشی گفت: زحمات مسئولان برگزاری مسابقات را زیر سوال نمی بردند، گاهی برخی از افراد این رفتار نامناسب را دارند اما ما تماشاگران می فهمیم که این رفتار نباید انجام شود. روی پای همه نوشته شود

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید