در حال حاضر تکلیف حذف ساوه شمشکی از کمیسیون ورزشکاران مشخص نیست. سلیمی برای حضور در هیات اجرایی باید رای جلسه را دریافت کند


ساعت: 14:58
تاریخ انتشار: 1400/11/24
کد خبر: 1808418

در صورت محرومیت ساوه شمشکی فرد دیگری جایگزین او می شود.

نماینده ‘کمیته ورزشکاران کمیته ملی المپیک’ گفت: نماینده منتخب کمیته ورزشکاران برای حضور در هیأت اجرایی ابتدا باید در جریان انتخابات کمیته ملی المپیک رای اعضای مجمع را دریافت کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ هادی ساعی نماینده کمیته ورزشکاران کمیته ملی المپیک در شورای اجرایی درباره ادامه حضور حسین ساوشمشکی گفت: ابتدا باید منتظر اعلام نهایی و رسمی برکناری وی باشیم. در این صورت، اگر به دادگاه CAS شکایت کند، باید حکم را اعلام کند و سپس بر اساس حکم، در صورت محرومیت; او از کمیته ورزشکاران اخراج شد. وی پیش از این به عضویت کمیته ورزشکاران خواهد بود.

وی افزود: طبق قوانین کمیته ورزشکاران حداقل یک نفر از رشته های زمستانی باید انتخاب شود، اما در آیین نامه چیزی وجود دارد که در صورت خروج آن عضو کمیته، چه کسانی باید جایگزین شوند. بدون عنوان البته به نظر می رسد چون باید از رشته های زمستانی باشد معاونت هم باید از همان رشته ها باشد. حال باید دید که چه تعداد کاندیدای زمستانی کاندید بوده و چه تعداد رای داده اند.

ساعی با حضور بهداد سلیمی در جلسات هیات اجرایی تصریح کرد: روال کار به این صورت است که نماینده ای که از سوی هیات ورزشکاران برای حضور در هیات اجرایی انتخاب می شود، ابتدا باید در انتخابات کمیته ملی المپیک رای اعضای مجمع را دریافت کند. در مورد من هم همین روال پیش رفت و در جلسه رای آوردم و سپس در جلسات هیات اجرایی شرکت کردم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید