تمرین محبت اولاد علوی در شب وداع با لاله های فاطمه (س) + عکس


ساعت: 10:09
تاریخ انتشار: 1301/10/06
کد خبر: 1920150

مازندران در مسجد جامع ساری میزبان فرزندان شهید ام الائمه بود.

شهدای مازندران در روزهایی که به عطر فاطمه و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) مزین شده است بار دیگر با استقبال گرم شبی عشق و ارادت خود را به آرمان های امام راحل اعلام کردند. وداع با پیکرهای پاک شهدای گمنام تازه تفحص شده و شهدا را به نمایش گذاشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، آیین وداع با پیکرهای مطهر چهاردهم زهرا در شب شهادت حضرت صدیقه طاهره(س) با حضور اقشار مختلف مردم استان و محبان اهل بیت(ع) برگزار شد. بیت (علیه السلام) در مسجد امام خمینی (ره).

حجت الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شامگاه دوشنبه در مراسم وداع با 14 شهید گمنام دفاع مقدس در مسجد جامع ساری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا از شهدا به عنوان مظهر شهدا یاد کرد. اقتدار ایران اسلامی و بیان داشت: همچنین مظهر قدرت حضرت علی مرتضی (ع) حضرت فاطمه (س) بود.

وی با بیان اینکه اگر حضرت زهرایی وجود داشت حاج قاسم سلیمانی می شد، افزود: همه شهدا علی اکبری حضرت امام راحل بودند و شهدا از شمع جانشان نگین شب چراغ ساختند و چراغ هدایت ما شدند.

این مسئول با بیان اینکه همه مردم شهدا را دوست دارند بر لزوم احترام و پاسداشت مقام شهدا تاکید کرد.

photo 2022 12 27 00 21 35 خبر خاکستری

حجت الاسلام قمی ادامه داد: حضرت امام راحل، عارف بزرگ و انسان دانا و ثروتمندی که از مرز عصمت فراتر رفته است، سیدالشهدا(ع) را تجلیل کرد و به ما سفارش کرد وصیت نامه شهدا را بخوانیم و ببینیم که چگونه در یک مسیر سیر کرده اند. سفر صد ساله در یک شب

این مسئول به رمزگشایی از عظمت شهدا اشاره کرد و گفت: شهدا در خنده مستانه به من نزدیک هستند و قبور شهدا تا ابد شفای آزادگان خواهد بود و بدنشان پر از امید. و دفن اجساد پاک پیام دارد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه باید با شهدا قسم بخوریم و بگوییم پشت عهدی که داده ایم ایستاده ایم اظهار داشت: در وصیت نامه شهدا حجاب برجسته شده و همه ما در قبال شهدا مسئولیت داریم.

photo 2022 12 27 00 21 47 خبر خاکستری

وی با بیان اینکه امروز شهدا با ما صحبت می کنند، گفت: باید زندگی نامه شهدا را بخوانیم و سختی ها را تحمل کنیم و بدخواهی اجازه نمی دهد ملت ایران پیشرفت کند و به اوج برسد.

حجت الاسلام کمی با تاکید بر اینکه به دنبال جنگ نیستیم، بلکه به دنبال پیشرفت و صعود به قله هستیم، افزود: هر مسئولی که گام های اشتباهی بردارد و کوتاهی کند حق دارد با او برخورد شود.

وی با بیان اینکه امید ملت ما به مکتب شهیدان امام راحل و حاج قاسم سلیمانی است، اظهار داشت: عشق به شهادت یکی از نشانه های نزدیک شدن به سن در کلام امام راحل است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه نباید از جوانان غافل شویم، اذعان داشت: طبق فرموده مقام معظم رهبری دهه 80 و 70 انقلاب را به اوج خود می رساند و بسیاری از آنها عاشق شهادت هستند و می خواهند در این عرصه موثر باشند. پیشرفت جامعه

photo 2022 12 27 00 21 18 خبر خاکستری

وی با تاکید بر اینکه باید صبور باشیم و مسئولان به وظایف خود عمل کنند، یادآور شد: اگر شرایط کشور سخت است باید به حضرت زهرا(س) متوسل شویم و محبوبیت شهدا مدیون وجود ملکوتی حضرت صدیقه است. طاهره (کارشناسی ارشد).

به گزارش بلاغ ، مراسم تدفین استانی پیکرهای مطهر شهدای گمنام همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) امروز سه شنبه 15 دی ماه ساعت 9:30 صبح از میدان شهدای ساری به سمت امام جمعه برگزار می شود. میدان خمین و سپس پیکر مطهر شهدای گمنام به 10 شهرستان استان و تشییع و تشییع و تشییع و تدفین طبق ستاد شهرستانی هر شهرستان در مرکز آموزش عالی ملاصدرای رامسر، نمک خارج از کشور چالوس، آموزش عالی. مرکز شهید مطهر نوشهر، دانشکده فنی و حرفه ای محمود آباد، پایگاه دریابانی بابلسر، دانشگاه بنت الهادی آمل، حوزه علمیه قائم شهر محمدیه، صدا و سیمای مرکز استان درساری، استان بستان ساری، مجتمع فرهنگی روستای ساری تندر، روستا خواهد بود. ساری سمسکنده، ساری شهرک سلیمانی، بابلکنار و گتاب برگزار شد.

photo 2022 12 27 00 20 51 خبر خاکستری



پیکر پاک 14 شهید گمنام دوران دفاع مقدس که از دوشنبه هفته گذشته همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و همزمان با سومین سالگرد شهدای حج تمتع به مازندران تشییع شد. جبهه مقاومت شهید قاسم سلیمانی در قالب دو کاروان لاله های زهرایی از شهرهای غرب و شرق مازندران به کربلا تبدیل می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید