تمسخر مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی به مهدی کایدی

تمسخر مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی به مهدی کایدی

هوشنگ نصیرزاده درباره قضاوت کوپال نظمی در دیدار استقلال و تراکتورسازی در رقابت های جام حذفی گفت: ابتدا باید بگویم که هیچ شکی به داوران و تصمیمات نداریم. داوران افرادی سخت کوش هستند، بنابراین باشگاه تراکتورسازی هیچ شکایتی از احکام داوران ندارد زیرا احساس می کنم تصمیمات داوران انجام شده و انجام شده است و چیزی تغییر نخواهد کرد.

وی افزود: اما ما حساسیت خود را نسبت به کمیته داوران اعلام می کنیم و از کمیته داوران انتظار داریم داورانی را انتخاب کند که هیچ احساس منفی در ذهن بازیکنان ما وجود نداشته باشد و احکام آنها تکرار نشود. .

در ادامه نصیرزاده خاطرنشان کرد: به نظر من تکرار پنالتی یمگا اشتباه بود چون پای چپ روی خط بود و این تکرار بسیار سخت بود. در مورد پنالتی اول هم باید بگویم که خطا خارج از محوطه جریمه بود اما کایدی شیرجه زد و سپس به پای بازیکن ما برخورد کرد. نمی دانم چرا مهدی کایدی را بیرون از محوطه جریمه پایین نمی آورند بلکه همیشه در محوطه جریمه پایین می آورند باید قسمت آنالیز داوری باشد که چنین بازیکنانی هستند که فقط قصد دارند از داور پنالتی بگیرند.

مدیرعامل باشگاه در پایان درباره پنالتی دوم مهدی کایدی گفت: این مهاجم کوتاه قد است و بین تراکتوری ها فشرده شد. کایدی قصد دریبل زدن با پای مخالف را داشت و کسی که قصد دریبل زدن با پای مخالف را داشته باشد صد در صد سقوط می کند. بنابراین این صحنه نمی تواند پنالتی باشد. این بازیکن هوشمندانه یک پنالتی گرفت و داور را متقاعد کرد که یک پنالتی اعلام کند.

دیدگاهتان را بنویسید