تناسب حقوق بازنشستگان کجا رفت؟

تناسب حقوق بازنشستگان کجا رفت؟

حسن صادقی رئیس اتحادیه ایثارگران کار در نشستی با حضور اعضای هیئت مدیره اتحادیه ایثارگران کار و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با تشکر از زحمات مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی حمایت و مشارکت در اجرای مصوبه شورای عالی کار و افزایش 38 درصدی دستمزد سایر مقاطع بازنشستگی، معیشتی و درمان مستمری بگیران را از مهم ترین اولویت ها و دغدغه های اتحادیه می داند. جامعه پیشکسوتان کارگری
صادقی در تشریح موضوع تناسب گفت: مستمری بگیران همچنان منتظر پرداخت 25 درصد معوقات خود تحت تناسب 1400 هستند و امیدواریم با درایت و مدیریت سازمان این مطالبه مستمری بگیران محقق شود.

به گزارش خبرآنلاین، رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری در بخشی دیگر از سخنان خود به مسائل مهم این تشکل پرداخت. وی با یادآوری اینکه ضریب حمایت رو به کاهش است و این مشکل باعث کسری بودجه سازمان می شود، گفت: ادامه این روند قطعا به نفع سازمان نیست و باید در این راستا اقدامات مناسبی انجام شود.
صادقی به موضوع درمان پرداخت و گفت: یکی از مشکلات جدی مستمری بگیران بیمه تکمیلی درمان است. گاهی اوقات بیمه گر به تعهدات خود عمل نمی کند و پیامدهای منفی آن متوجه مستمری بگیران می شود.

دیدگاهتان را بنویسید