تندر لیگ برتر تنیس روی میز قهرمان دفاع شد


ساعت: 22:59
تاریخ انتشار: 1401/02/18
کد خبر: 1837368

پدافند هوایی اصفهان یک روز مانده به پایان لیگ سی ام قهرمانی خود را به ثبت رساند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ تیم پدافند هوایی 25.5 امتیازی رعد اصفهان پس از پایان دور پنجم مرحله نهایی سی امین دوره لیگ برتر باشگاه های مردان در مجموع سه دوره قهرمانی را به دست آورد و سی امین دوره این رقابت ها را به دست آورد. او این کار را کرد.

تیم رعد پدافند امشب (یکشنبه) موفق شد با نتیجه 4 بر یک دانشگاه آزاد اسلامی را شکست دهد و یک دور مانده به پایان مسابقات قهرمانی خود را به ثبت برساند. دانشگاه آزاد نیز با 20 امتیاز و 20 امتیاز سوم شد.

در دیگر دیدار فراسنج تهران مدافع عنوان قهرمانی که مدعی اصلی و پیروان رعد پدافند محسوب می شد با نتیجه 5 بر صفر مقابل عقاب نهاجا تهران پیروز شد و با 23 امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفت.

دیدار تیم های شهرداری کرج و پالایش نفت آبادان با نتیجه 3 بر 2 به سود شهرداری کرج و جدال مقاومت تبریز و پادما یدک اصفهان با نتیجه 5 بر صفر به سود پادما به پایان رسید.

بدین ترتیب در رده بندی پس از رعد و برق پدافند هوایی، تیم تهران فراسنج با 23 امتیاز در رده دوم و تیم دانشگاه آزاد اسلامی با 20 امتیاز در رده سوم قرار دارند.

پادما یدک اصفهان با 19 امتیاز، شهرداری کرج با 18.5 امتیاز، پالایش نفت آبادان با 14.5 امتیاز، عقاب نهاجا تهران با 6 امتیاز و مقاومت تبریز با 3.5 امتیاز در رده های چهارم تا هشتم قرار دارند.

دیدگاهتان را بنویسید