لیگ برتر تنیس روی میز تداوم رهبری رعد پدافند در لیگ مردان / شهرداری بابک پس از مسابقات قهرمانی پوکر لیگ بانوان

ساعت: 10:20
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۵
کد خبر: 1803195

رقابت های لیگ برتر در رشته تنیس روی میز در دو گروه آقایان و بانوان با پیشتاز رعد پدافند و شهرداری بابک ادامه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ مرحله دوم سی امین دوره لیگ برتر باشگاه های کشور با حضور 8 تیم یکشنبه سوم بهمن ماه در آکادمی امیر اختشام زاده تهران در حال برگزاری است.

در این مرحله از مسابقات تیم تندر پدافند هوایی اصفهان که در پایان مرحله اول با 10 امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار گرفت، با برتری 4 بر 1 مقابل دانشگاه آزاد و قاطعانه 5 در مرحله دوم پیروز شد. -0 پیروزی مقابل پالایشگاه آبادان 14، 5 امتیاز اول است.

شاگردان فراسنگه با 9 امتیاز از دور اول راهی دور دوم شدند. فراسنج سال گذشته بازیکنی از کره جنوبی را برای هدایت و تکرار قهرمانی خود به خدمت گرفت و در ابتدا 5 بر صفر مقابل عقاب نهاجا پیروز شد اما با نتیجه 4 بر 1 مغلوب کرج شد و به تیم امیر بخشی کرج رسید.

تیم فراسنج با 12 امتیاز در مکان دوم و شهرداری کرج با 10.5 امتیاز در رده سوم جدول رده بندی قرار دارند.

تیم دانشگاه آزاد با نتیجه 4 بر یک مغلوب رعد پدافند شد اما با نتیجه 3 بر 2 مقابل پادما یدک پیروز شد. دانشگاه آزاد با کسب 8 امتیاز از دور اول، موفق شد با مجموع 10 امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی قرار گیرد.

پادما یدک با 9.5 امتیاز، پالایش نفت آبادان با مجموع 8 امتیاز، عقاب نهاجا با 3.5 امتیاز و مقاومت تبریز با 2 امتیاز در رده های پنجم تا هشتم قرار دارند.

* شهرداری بابک به دنبال قهرمانی پوکر در لیگ بانوان است

دومین دوره رقابت های لیگ برتر بانوان کشور از عصر یکشنبه سوم بهمن ماه با حضور شش تیم در لیگ برتر به میزبانی استان اصفهان پیگیری شد.

در این مسابقات تیم شهرداری بابک که در دور اول با 7.5 امتیاز بدون باخت در صدر جدول رده بندی قرار داشت، در پایان روز دوم مرحله دوم موفق شد با پیروزی مشابه با نتیجه 4 بر 1 مقابل حریف خود به پیروزی برسد. پادما یدک و دانشگاه آزاد. به 11.5 برسید تا با چهارمین قهرمانی متوالی لیگ برتر فاصله نداشته باشید.

تیم دانشگاه آزاد که در دور اول با 5.6 ​​امتیاز در رده دوم قرار گرفت در دور دوم موفق شد با نتیجه 4 بر 1 گلستان تجارت جنوب را شکست دهد و در مجموع با 9 امتیاز در مجموع با یک امتیاز نیم امتیازی مقابل شهرداری بابک قرار گیرد. هنوز در رده است

در دور اول پادما یدک با 5.5 امتیاز در رده سوم جدول رده بندی قرار گرفت و در دور دوم که به میزبانی این مسابقات برگزار شد ابتدا با نتیجه 4 بر یک مغلوب شهرداری بابک شد و برخلاف تیم شهید سلیمانی شیراز با نتیجه 4 بر 1 به برتری رسید. تا با 6 تیم لیگ با 8 امتیاز در رده سوم جدول باقی بماند.

تیم های شهید سلیمانی شیراز با 5 امتیاز، گلستان تجارت جنوب با 2 امتیاز و صنعت زیما با 2 امتیاز به ترتیب چهارم تا ششم هستند.

بیست و پنجمین دوره لیگ برتر بانوان در 3 مرحله با حضور 6 تیم برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید