تنها 2 روز تا پایان مهلت ثبت نام کنکور 1401 باقی مانده است

ساعت: 15:50
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۵
کد خبر: 1805911

مشاور رئیس و مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به ثبت نام حدود 520 هزار نفر برای شرکت در کنکور 1401 در 5 روز گذشته، گفت: تنها دو روز فرصت باقی مانده است. تا ثبت نام ضرب الاجل.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا کریمیان گفت: با احتساب افرادی که علاوه بر گروه آزمایشی اصلی برای شرکت در آزمون در گروه های هنر و زبان اقدام کردند، در مجموع بالغ بر 676 هزار داوطلب ثبت نام کرده اند.

وی همچنین بر مکاتبه با وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد و افزود: خلأهای موجود در منابع رشته کنکور 1401 صبح فردا طی اطلاعیه ای از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود.

مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور ادامه داد: این حذفیات شامل بخش هایی از منابع آزمون سراسری 1401 می شود که با توجه به محدودیت های ناشی از تحصیل در دوران تاج و سایر شرایط نباید مورد تردید قرار گیرد. و در چندین جدول جداگانه مربوط به گروه های آزمایشی به صورت جداگانه اعلام خواهد شد.

بر اساس ارزیابی این سازمان از آموزش و پرورش کشور، ثبت نام کنکور 1401 از روز یکشنبه 10 بهمن ماه آغاز شد و تا پایان روز یکشنبه 15 بهمن ماه ادامه دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید