فقط تا پایان امروز مهلت باقی مانده است: آیا مطالبات استراماهونی پرداخت می شود؟

تیم های ایرانی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا باید شرایط مجوز حرفه ای آسیا را داشته باشند و پس از کسب مجوز در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنند. یکی از این موارد پرداخت بدهی های خاصی است که برخی باشگاه ها مانند استقلال تاکنون نتوانسته اند مطالبات بازیکنان یا مربیان سابق خود را پرداخت کنند.

در شرایطی که در چند روز اخیر تیم های مطرح ایرانی مانند پرسپولیس توانسته اند این مرحله را به سلامت پشت سر بگذارند، استقلال در پرداخت دستمزد استراماچونی که حکم قطعی فیفا علیه استقلال را دریافت کرده، گیر کرده است.

اما مهلت استقلال زیاد نیست و امروز آخرین فرصت برای پرداخت مطالبات معوقه و نهایی تیم هاست.

فدراسیون فوتبال اعلام کرد مصطفی زارعی، مدیر مجوز باشگاه گفت: طبق برنامه اعلام شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، باشگاه های متقاضی مجوز باشگاه باید تمام بدهی های مالی خود را که قطعی شده تا 20 دی ماه پرداخت کنند. تا پایان امروز یک تکلیف تعیین کنید و مدارک و اسناد را در سیستم مجوز باشگاه AFC بارگذاری کنید.

وی ادامه داد: این تاریخ برای تمامی باشگاه های قاره آسیا تعیین شده و از قبل به تمامی 9 ماهه ابلاغ شده و قابل تمدید نیست.

وی در پاسخ به این سوال که منظور از بدهی قطعی چیست؟ وی گفت: به درخواست یکی از باشگاه های متقاضی مجوز، از کنفدراسیون فوتبال آسیا پاسخ این موضوع را خواسته ایم. این کنفدراسیون امروز در پاسخ اعلام کرد که تمام آرای کمیته وضعیت فیفا و CAS قطعی است و اگر آرای مربوطه قبل از 11 ژانویه سال گذشته صادر شده باشد، باید تا امروز تسویه شود.

دیدگاهتان را بنویسید