دولت باید مطالبات باقی مانده را پیگیری کند

ساعت: 14:36
تاریخ انتشار: 1400/10/24
کد خبر: 1800405

وی با تاکید بر اینکه حمایت از حضور دولت و کابینه در بین مردم یکی از خواسته های مقام معظم رهبری است، گفت: این حرکت دولت زیباست اما باید به عهد خود وفادار باشد و تنها حضور داشته باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از مرآت، حجت الاسلام مرتضی مطیعی امام جمعه سمنان در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مصلی امام این شهر برگزار شد، اظهار داشت: اتفاقات مهمی در انقلاب اسلامی و مردم قم رخ داده است.

متیو با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با غیرت مردم ایران به انقلاب اسلامی تبدیل شد، افزود: دی ماه امسال در مقابل رژیم ستم شاهی مقاومت کردند و انقلاب اسلامی را آغاز کردند.

خطیب نماز جمعه سمنان با بیان اینکه موضوع حسادت دینی موضوع مهمی است که مقام معظم رهبری از آن به عنوان عامل نجات یاد می کنند، تصریح کرد:

وی با اشاره به دفاع مقدس و غیرت دینی آن روزها گفت: در دفاع مقدس رزمندگان ما با غیرت دینی به میدان آمدند و از جمهوری اسلامی ایران علیه دشمن دعا کردند و باز هم مردم با حضور در صحنه در 9 دی 88 نمایش دادند. حسادت دینی آنها به دنیا .

متیو حضور میلیونی ایرانیان در تشیع پیکر شهید سلیمانی را حسادت دینی خواند و خاطرنشان کرد: نشان داده شده است.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه امروز به غیرت دینی نیاز داریم، تصریح کرد: امروز مردم باید با حسادت دینی در مقابل ظلم و تحریم های ناعادلانه مقابله کنند و پاسخ شکسته به حملات دشمن بدهند.

وی با تاکید بر اینکه حمایت از حضور دولت و کابینه در میان مردم از خواسته های مقام معظم رهبری است، گفت: این حرکت دولت زیباست اما باید به وعده های خود وفادار باشد. همه مردم ایران باید برای رفع موانع و مشکلات مردم عملیات انجام دهند.

وی گفت: یکی از بزرگترین محاسبات اشتباه آمریکا که به نفع ما بود این بود که شاه را ترک کنیم، آمریکایی ها فکر می کردند بعد از ترک شاه می توانند با کودتا دوباره قدرت را به دست بیاورند. اما آنها با شورش میلیونی روبرو شدند.

امام جمعه سمنان با اشاره به اینکه آمریکا عوامل معنوی مردم ایران را در نظر نمی گیرد، گفت: آمریکایی ها و دشمنان ما همیشه با پارامترهای مادی به میدان نبرد می آیند و هرگز کمک های بی سابقه و اعتقادات ملت بزرگ ایران را قبول نمی کنند. این منجر به شکست های پی در پی آنها می شود.

وی با بیان اینکه مطالبات عدالت در کشور زیاد است و باید پیگرد قانونی داشته باشد، افزود: مردم و دستگاه ها و ادارات مختلف مطالبات مختلفی دارند که باید هر چه سریعتر پیگیری شود، اما باید مراقب بود که محاسبات غلط انجام نشود. نیاز به بازی مناسب در قلمرو دشمن.

متی با اشاره به کمبود بارندگی در استان سمنان تصریح کرد: ابرهای بدون بارندگی از سمنان عبور می کنند و مردم سمنان باید دست به دعا بردارند و اعمالی را انجام دهند که باعث بارندگی های پی در پی می شود. مساجد باید نماز بخوانند. و مردم از خدا برای باران دعا می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید