تنیس روی میز بدون چینی ها و حامیان مالی آنها معنی ندارد / امتیازات رنکینگ جهانی در مسابقات آسیای مرکزی اعطا می شود


ساعت: 21:27
تاریخ انتشار: 14/04/01
کد خبر: 1841593

کنفدراسیون آسیا با مشکلات مالی جدی مواجه است.

دبیرکل کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا گفت: امتیازات رده بندی بازی های آسیای میانه به بازی های جداگانه اختصاص یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ افشین بدیعی دبیرکل کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا گفت: خاستگاه این رشته ورزشی در ایران شهر آبادان از سال 1317 است و فرو ریختن ساختمان پایتخت در آبادان و از دست دادن هموطنان عزیزمان را تسلیت می گویم. “

وی افزود: منبع درآمد کنفدراسیون ها و سازمان های ورزشی مسابقات رسمی در قاره ها و جهان است و به دلیل لغو مکرر مسابقات مختلف با مشکلات جدی مواجه شده ایم.

بادی در خصوص تعویق بازی های آسیایی گفت: تنیس روی میز در دنیا بدون حضور چین و اسپانسر چینی معنا ندارد. بازی های آسیایی، قهرمانی جوانان آسیا و قهرمانی جهان به میزبانی چین برگزار شد و هر سه این مسابقات لغو شده است اما بازی های آسیای میانه برای رتبه بندی و ارتقای رنکینگ ورزشکاران مهم است.

وی همچنین اذعان داشت: بازی های آسیای میانه مرحله مقدماتی رقابت های اصلی در آسیا است و با مکاتباتی که با فدراسیون جهانی داشتم موفق به کسب رتبه این مسابقات شدیم.

دبیرکل کنفدراسیون آسیا در این خصوص گفت: امتیازات رده بندی بازی های آسیای میانه به بازی های جداگانه اختصاص یافته است. مدیر بازی های آسیای میانه برای حفظ تعادل مسابقات از ایران خواهد بود و تقسیم سهمیه قاره ها به نحوه انتخاب و ابلاغ المپیک پاریس از سوی فدراسیون جهانی بستگی دارد.

وی تاکید کرد: بر اساس رنکینگ IOC و جهانی شدن المپیک، سعی می کنیم المپیک را به صورت انتخابی پیش بینی کنیم که امکان حضور همه مناطق در المپیک فراهم شود و دیدگاه ها در مورد نحوه برگزاری باشگاه های جام ملت های آسیا جمع بندی شود. “

بدیعی در پایان به رادیو ایران گفت: با مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس هیئت تنیس روی میز اصفهان با شهردار اصفهان مشورت شد تا دفتر دبیرکل کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا در اصفهان افتتاح شود. یکی دو ماه آینده.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید