تور جام جهانی قطر 140 میلیون! / بلیت مکان ویژه 70 میلیون تومان

تور جام جهانی قطر 140 میلیون!  / بلیت مکان ویژه 70 میلیون تومان

روز جدید : رئیس کمیته گردشگری اتاق بازرگانی مشترک ایران و قطر گفت: تور قطر جام جهانی هنوز برای شرکت های هواپیمایی صادر نشده است. در همین حال، برخی از شرکت های هواپیمایی فروش تور جام جهانی را آغاز کرده اند. تورها از 50 میلیون تومان تا 137 میلیون تومان.

آژانس های مسافرتی هنوز مجوزی برای فروش بلیت جام جهانی ندارند. با این حال، برخی از آژانس ها در حال حاضر مشغول فروش بلیط و تورهای جام جهانی در قطر هستند. تورها از 50 میلیون تومان تا 137 میلیون تومان.

حدود هشت ماه تا جام جهانی قطر باقی مانده است. خرید بلیت مسابقات جام جهانی برای ایرانی ها آسان نیست. در حال حاضر فقط کسانی که کارت اعتباری ویزا و بین المللی دارند می توانند بلیط بخرند.

مرحله دوم بلیت فروشی فیفا از دیروز 15 فروردین آغاز شد. فروش بلیت های جام جهانی قطر تا ساعت 13:30 روز 8 اردیبهشت از طریق فیفا ادامه دارد.
هزینه تور جام جهانی در قطر چقدر است؟

محمد میرانی، رئیس کمیسیون گردشگری و عضو هیئت مدیره سازمان مشترک ایران و قطر گفت: در صورت صدور مجوز تور جام جهانی، ایرانیان می توانند بازی های ایران را در یک تور 13 روزه 100 میلیون تنی تماشا کنند. به گزارش تجارت نیوز، اتاق بازرگانی

در همین حال، برخی از خطوط هوایی از قبل تورهای جام جهانی را در قطر ارائه می دهند. قیمت نیز به تعداد بازی ها و تور بستگی دارد.

مدیر فروش این آژانس گفت: تور سه روزه، هفت روزه و 11 روزه جام جهانی در قطر داریم. هزینه یک تور سه روزه 2800 دلار، یک تور هفت روزه 3800 دلار و یک تور 11 روزه در جام جهانی 4800 دلار خواهد بود.

به عبارت دیگر با نرخ فعلی دلار، تور سه روزه حدود 79 میلیون تن، تور هفت روزه 108 میلیون تن و تور 11 روزه حدود 137 میلیون تن است.

برخی از خطوط هوایی فروش تور جام جهانی در قطر را آغاز کرده اند.

وی گفت: همچنین برای اطمینان خاطر خریدار تور در حال امضای قرارداد هستیم. البته نیمی از قیمت تور باید در زمان عقد قرارداد پرداخت شود. تور جام جهانی قطر شامل پرواز، هتل، بلیط، ترانسفر نیز می باشد. مسئولیت هتل کنار استادیوم هم به عهده ماست. هتل های توریستی هم چهار ستاره هستند».

یک شرکت هواپیمایی دیگر می گوید که تور جام جهانی را به قیمت 50 میلیون تن می فروشد. برخی آژانس ها با وجود تبلیغات در سایت ها می گویند: «هنوز مجوز دریافت نکرده ایم، اما نام شما ذکر می شود و در اسرع وقت از برگزاری تور جام جهانی به شما اطلاع خواهیم داد».

هیچ مجوزی برای تور جام جهانی صادر نشده است

اما میرانی نسبت به فروش تور جام جهانی هشدار می دهد و می گوید: «تاکنون هیچ شرکت یا شرکت هواپیمایی ایرانی حق فروش بلیت و تور جهانی را دریافت نکرده است. تنها افرادی که موفق به ثبت نام در این بازی شدند، کسانی بودند که قبلا از طریق سایت فیفا درخواست داده بودند.

یکی از اعضای هیئت رئیسه اتاق بازرگانی مشترک ایران و قطر به تجارت نیوز گفت: البته کسانی که کارت بانکی بین المللی دارند می توانند از فیفا بلیت تهیه کنند.

قیمت تماشای سه بازی ایرانی از طریق فیفا

او می گوید: «قیمت بلیط بستگی به مکان دارد. بلیت سه بازی سطح اول حدود چهار میلیون تن و در مکان ویژه حدود 70 میلیون تن خواهد بود.

اما علاقه مندان به تماشای فوتبال علاوه بر بلیت، باید قیمت پرواز، هتل و… را هم در نظر بگیرند. میرانی گفت: هتل، پرواز و سایر خدمات.

یعنی بیش از 40 برابر حداقل دستمزد سال 1401، هزینه ای که برای برخی از فوتبالدوستان غیرقابل تحمل است و تماشای حضوری مسابقات جام جهانی برای آنها رویایی است. (حداقل دستمزد 1401، چهار میلیون و 179 هزار تن)

رئیس کمیسیون گردشگری و عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی مشترک ایران و قطر می گوید: با صدور مجوز تورهای جام جهانی برای شرکت های هواپیمایی، قیمت برای هواداران فوتبال حدود 100 میلیون تن خواهد شد. .

دیدگاهتان را بنویسید