توزیع 1000 بسته معیشتی به تبرکات علوی ساری


ساعت: 10:21
تاریخ انتشار: 1301/04/29
کد خبر: 1884342

1000 بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک دینی اوقاف مازندران بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، آیین توزیع 1000 بسته معیشتی طرح تبرکات شامگاه سه شنبه با حضور آیت الله محمدبکر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران، مدیر کل کمک های خیرین و امور خیریه مازندران، مدیر امور خیریه مازندران حوزه های علمیه مازندران و جمعی از مسئولان شهرستان در آستان مقدس امامزاده عباس (ع) ساری برگزار شد.

آیت الله محمدبکر محمدی لائینی نماینده فقیه در مازندران در این مراسم گفت: قدردان مردمی هستیم که بر اساس ایمان و اعتقاد خود در یاری امامزاده ها تلاش می کنند و فضای پربرکت بقاع نیز باید زمینه ساز تقویت شود. ایمان مردم با انجام فعالیت های فرهنگی.

وی افزود: به مناسبت عید غدیر خم بسته های معیشتی با عنوان صلوات علوی توسط اداره کمک های خیریه و خیریه ساری جهت توزیع در بین جامعه هدف که در راستای کمک های خیرین است توزیع شد.

امام جمعه ساری تصریح کرد: تاکنون بیش از 200 هزار بسته وجوه معیشتی از سوی اداره کل نذورات و امور خیریه استان بین نیازمندان و برای هزینه هایی که در راستای اهداف کمک های خیرین است، توزیع شده است. شایسته قدردانی است


c3668000 140b 4350 af32 3fd41c6ec633 خبر خاکستری

لائینی با قدردانی از عملکرد اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران و اداره اوقاف ساری در بحث وقفات، خاطرنشان کرد: برای حمایت از نیازمندان و کمک های دینی زحمات زیادی کشیده اند و کمک های مالی را صرف هزینه های واقعی کرده اند که امیدواریم کمک های مالی باشد. در دست مردم است حق اهدا را بپردازید.

لائینی گفت: امامزاده عباس(ع) یکی از امامزاده های برجسته استان است و جایگاه مهمی در سرزمین علویان دارد.

* توزیع 200 هزار بسته اهدایی در مازندران

حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی مدیرکل کمک ها و امور خیریه مازندران نیز در این مراسم گفت: امامزاده عباس (ع) یکی از مکان های شاخص دیار علویان است که در برنامه های مختلف فرهنگی حضور موثری دارد. ، مناسبت های ملی و مذهبی و یادمان شهدا و پیر غلامان.

65c646ac 353e 4150 adb5 8f1c514216b1 خبر خاکستری

وی افزود: خیرین و خانواده های معظم شهدا در عرصه های مختلف اهدا، ساخت و توسعه امامزاده ها و بسته های معیشتی حضور فعال داشتند که جای قدردانی دارد.

مدیرکل کمک های خیریه و خیریه مازندران با بیان اینکه 97 درصد کمک های استان مربوط به محل است و باید در همان مکان و با نیت هزینه شود، گفت: کمک های مردمی در این استان مربوط به محل است.

حیدری خاطرنشان کرد: 128 طرح بدون کمک دولتی در سطح استان اجرا می شود، همچنین طرح دوازدهم هر ماه به نام و نیت امام زمان(عج) در بحث کمک های دینی اجرا می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید