توزیع 17000 بسته معیشتی به نیت شهید سلیمانی در استان مرکزی

زمان: 19:32
تاریخ انتشار: 1400/10/15
کد خبر: 1798338

سردار کریمی گفت: خوشبختانه امروز موفقیت رزمایش سراسری امدادرسانی در استان توسط جهادگران سپاه و بسیج تضمین شد و توزیع 17 هزار بسته معیشتی با نیت شهید سلیمانی در روزهای آینده به دست جامعه هدف خواهد رسید. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی امشب در مراسم حمایت از امدادرسانی سپاه در اراک گفت: مردم.

وی افزود: خوشبختانه امروز موفقیت رزمایش وفاداری سراسری در استان توسط سپاه و جهادگران بسیج تضمین شد. به جامعه هدف خواهد رسید.

سردار کریمی گفت: بیش از 500 گروه جهادی در استان در هفته مقاومت در امر کمک های مردمی ایفای نقش می کنند که این 17 هزار رزق و روزی توسط سپاه روح الله و جهادگران بسیج تهیه و توزیع می شود.

وی با اشاره به توزیع 5000 بسته معیشتی توسط سپاه اراک گفت: خوشبختانه با همت سپاه اراک و جهادگران بسیجی اراکی امروز 5000 بسته معیشتی توزیع و در اختیار نیازمندان قرار می گیرد و شایسته است. حق شناسی.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: از ابتدای نهضت یاری مومنان و بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری تاکنون بیش از 410 هزار بسته معیشتی در استان توزیع شده است و در تلاش هستیم تا این امر خداپسندانه ادامه یابد. اقدام به مناسبت های مختلف تا پایان سال «برای رفع برخی از مشکلات نیازمندان.

وی با اشاره به زندگی شهید سلیمانی گفت: توجه به مشکلات مردم و خدمت صادقانه به مردم از ویژگی های اخلاقی شهید سلیمانی بود و به همین دلیل از این شهید بزرگوار در هفته مقاومت و به مناسبت فرارسیدن ایام الله دومین سالگرد دفتر حاج قاسم طرح شهید سلیمانی و طرح شهید رعنمون در دستور کار بود و خدمات زیادی به مردم استان ارائه شد.

سردار کریمی خاطرنشان کرد: به عنوان مثال در طرح جهاد و سلامت شهید سلیمانی بسیجیان در کنار سایر اقشار مردم بیش از 50 خدمت ارائه می دهند. بیش از 27 هزار بسیجی در استان برای اجرای طرح شهید سلیمانی آموزش دیده اند و ایفای نقش می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید