توصیه سازمان سنجش به متقاضیان آزمون استخدامی آموزش و پرورش

توصیه سازمان سنجش به متقاضیان آزمون استخدامی آموزش و پرورش

بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش استخدام آموزش و پرورش که از روز چهارشنبه ۱۹ اسفندماه آغاز شده است تا روز سه شنبه ۲۶ اسفند ماه جاری ادامه دارد و مهلت ثبت نام به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

بر این اساس داوطلبان واجد شرایط باید پس از پرداخت مبلغ دو میلیون و 300 هزار ریال به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و ثبت نام کنند.

با توجه به اینکه در مراحل مختلف فرآیند این آزمون، خدماتی از طریق ارسال پیام کوتاه به داوطلبان ارائه می شود. بنابراین متقاضیان برای استفاده از این سرویس باید مبلغ 30000 ریال به عنوان هزینه پرداخت کنند.

مهلت تعیین شده برای ثبت نام در آزمون تمدید نخواهد شد و داوطلبان باید در مهلت فوق الذکر ثبت نام کنند و آن را به چند روز گذشته موکول نکنند.

داوطلبان آزمون استخدامی پس از ثبت نام شماره پرونده و کد رهگیری را یادداشت کرده و تا پایان مراحل جذب نزد خود نگه دارند به ثبت نام های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجه مسترد نخواهد شد.

بر اساس اطلاعیه سازمان سانس، کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی معلم ابتدایی یا معلم ابتدایی و استثنایی برای بررسی و چاپ از روز سه شنبه ۱۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ و آزمون استخدامی در سایت این سازمان منتشر می شود. وزارت آموزش و پرورش روز جمعه 8 برگزار می شود. طبق آمار شرکت کنندگان در مراکز استان ها در اردیبهشت ماه برگزار می شود البته ملاک تعیین حوزه امتحانی است. نامزدها محل اقامت فعلی آنهاست.

پذیرش نهایی متقاضیان وارد شده به آموزش و پرورش حداکثر تا سه برابر ظرفیت در محدوده ظرفیت پذیرش و بر اساس اولویت انتخابی حداکثر دو کد شغلی محلی نسبت به سایر متقاضیان و با رعایت سهمیه قانونی متقاضیان خواهد بود. تعداد متقاضیان یک برابر ظرفیت خواهد بود و پذیرفته می شود. متقاضیان لازم است جهت ادامه مراحل جذب و تکمیل دوره مهارت آموزی با اداره کل آموزش و پرورش استان محل خدمت خود و دانشگاه فرهنگیان تماس حاصل فرمایند.

دیدگاهتان را بنویسید