جزئیات لازم نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد

جزئیات لازم نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد

سازمان اداری و استخدامی کشور با صدور اطلاعیه ای به داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام کرد:

پذیرفته شدگان موظفند سایر مراحل پیش از استخدام (تأیید صلاحیت گزینش عمومی، گواهی عدم سوء پیشینه، آزمایشات و معاینات پزشکی، ارائه سوابق استخدامی و آمادگی برای شرکت در دوره های مهارت آموزی) را به شرح زیر طی کنند.

داوطلبانی که در خصوص نتایج نهایی آزمون سوالی دارند می توانند حداکثر تا 10 روز پس از اعلام نتایج در ساعات کاری با پاسخگویی سازمان به نشانی www.sanjesh.org و یا با شماره 02142163 تماس بگیرند.

طبق بند د، صفحه 10 دفترچه آزمون، پس از انجام مصاحبه شغلی، افراد بر اساس نتیجه نهایی با وزن 70 درصد برای آزمون های کتبی و 30 درصد برای مصاحبه شغلی از گزینش مطلع می شوند و شرکت می کنند. با احتساب سهمیه های قانونی برابر ظرفیت پذیرش لذا وجود نتیجه کتبی بالاتر در مرحله معرفی در بررسی مدارک خوداظهاری و انجام مصاحبه استخدامی ملاک پذیرش نمی باشد.

شرط قبولی در کیفیت تعیین شده برای سهمیه مربوطه، داشتن نتیجه نهایی کلی بالاتر از سایر متقاضیان می باشد.

مجموع نمره نهایی – 70 درصد نمره آزمون کتبی + 30 درصد نمره مصاحبه شغلی

پذیرفته شدگان در همان پست جهت پیگیری امور مربوط به ادامه مراحل جذب، تکمیل سوابق استخدامی، تایید صلاحیت عمومی گزینش و شرکت در دوره مهارت آموزی که به صورت همزمان برگزار می شود. باید اقدامات زیر را انجام دهد:

ارائه پرونده استخدامی

جهت ارسال پرونده کاری، انجام معاینات پزشکی، معاینات پاراکلینیکی و دریافت توصیه نامه گواهی عدم سوء پیشینه و اطلاع از سایر مراحل و مدارک لازم فردای اعلام نتایج با جنرال تماس بگیرید. مدیریت آموزش و پرورش استان سهمیه خمیت و راهنمایی های لازم. متقاضیان پذیرفته شده جهت کسب اطلاعات بیشتر به سامانه اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان مربوطه مراجعه نمایند.

جهت پیگیری صدور آگهی استخدام موقت معلمی سال تحصیلی 1401-1402 در شهریور ماه سال جاری با اداره کل آموزش و پرورش استان سهم خامت تماس حاصل فرمایید. بدیهی است در صورت عدم تایید صلاحیت های عمومی گزینش و یا عدم گذراندن دوره مهارت آموزی، ابلاغ تدریس صادره لغو و حکم استخدام پیمانی صادر نخواهد شد.

صدور حکم استخدام پیمانی مشروط به در دسترس بودن آگهی تدریس و رعایت سایر ضوابط و مقررات استخدامی منوط به تایید صلاحیت گزینش عمومی و موفقیت در دوره مهارت آموزی و ارائه گواهی مربوط خواهد بود.

بررسی صلاحیت های عمومی هسته گزینش اداره کل آموزش و پرورش استان استخدامی

در صورت عدم تحویل فرم اطلاعات فردی و مدارک درخواستی در مرحله مصاحبه استخدامی، پس از پرینت فرم اطلاعات فردی از سایت کمیسیون مرکزی گزینش به نشانی www.gozinesh.medu.ir، تکمیل فرم به صورت دقیق و دقیق الزامی است. عکس صحیح به همراه عکس کلیه صفحات شناسنامه و کارت ملی و کارنامه نهایی آزمون کار به آدرس مرکز گزینش استان محل خدمت ارسال و یا تا ساعت 48 به صورت حضوری تحویل دهند. از تاریخ انتشار اسامی

عدم تکمیل فرم مربوط به هسته گزینش استان در محل خدمت در مصاحبه گزینش به منزله انصراف از استخدام می باشد.

شرکت در دوره مهارت آموزی دانشگاه فرهنگیان و رجایی

بر اساس برنامه زمانبندی برنامه ریزی شده و مورد انتظار دوره آموزشی مهارتی برای قبول شدگان آزمون مذکور، همزمان با تایید صلاحیت های عمومی، گزینش و سایر مراحل استخدام بر اساس شغل به شرح جدول زیر از طریق دانشگاه میزبان دوره، لذا مقتضی است داوطلبان پذیرفته شده در این مرحله طبق ضوابط و مقررات دانشگاه میزبان ثبت نام و در دوره حضور یابند.

بخشی از هزینه دوره یک ساله آموزشی و خدمات اجتماعی به عهده خود داوطلب خواهد بود.

مصاحبه شغلی فرآیندی قانونی برای ارزیابی صلاحیت های حرفه ای و تخصصی در خصوص ویژگی های شخصیتی، انگیزه، علاقه و سطح دانش و انتظارات متقاضیان شغل معلمی به منظور انتخاب و پذیرش افراد مناسب بر اساس معیارهای تعیین شده در زمان تعیین شده در چارچوب شرایط اعلام شده در دفترچه آزمون و دستورالعمل مصاحبه استخدامی اعمال می شود.

در اعتراض به نتیجه مصاحبه شغلی باید نکات زیر رعایت شود:

درخواست رسیدگی و بررسی نتایج مصاحبه استخدامی پس از اعلام نهایی نتایج آزمون کار و صدور گزارش نهایی برای هر یک از داوطلبان پس از اعلام نتایج آزمون فقط از طریق اداره کل انجام می شود. . آموزش و پرورش استان محل مصاحبه

رسیدگی مجدد به اعتراض به مصاحبه استخدامی مستلزم مراجعه متقاضی به اداره کل آموزش و پرورش استان محل برگزاری مصاحبه و ارائه و ثبت درخواست کتبی در مهلت تعیین شده حداکثر یک ماه پس از اعلام نتایج نهایی

در هنگام بررسی اعتراضات، شرایط مندرج در آگهی آزمون استخدامی ملاک عمل خواهد بود، لذا به منظور حفظ حقوق سایر داوطلبان آزمون استخدامی، اعتراضات مربوط به استفاده از شرایط و ضوابط مذکور می باشد. قابل بررسی نیست

داوطلبانی که به دلایل مختلف (حداکثر محدودیت سنی برای آزمون، تاریخ اتمام دوره تحصیلی، شرط سنی، نداشتن کارت پایان خدمت) اعتراض دارند، طبق شرایط اعلام شده در دفترچه آزمون استخدامی مورد رسیدگی قرار خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید