تاریخ اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزشی

تاریخ اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزشی

عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در پاسخ به این سوال که چرا نتایج آزمون تعلیم و تربیت اعلام نشده است، گفت: این آزمون در تاریخ مقرر برگزار شد و باید نتایج آزمون به نتیجه تراز تبدیل شود. .

و ادامه داد: برای اعلام ارزیابی تراز و رتبه بندی نیازمند ضریب ملی هستیم زیرا مناطق مختلف کشور بر اساس شرایط مختلف ضرایب متفاوتی دارند و این ضرایب از وزارت کشور به ما منتقل می شود.

اعلام ضرایب منطقه ای از سوی وزارت کشور به تعویق افتاد

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه ضرایب منطقه ای هر ساله به سازمان سنجش منتقل می شود اما امسال با تاخیر صورت می گیرد، افزود: این ضرایب اواخر هفته گذشته به دست ما رسید در حالی که هر سال این ضرایب منتقل می شد. برای ما در ابتدای سال..

وی افزود: رتبه بندی و سطح بندی داوطلبان هم اکنون در حال انجام است که در صورت مشخص شدن رتبه و تراز داوطلبان، نتایج برای کنترل نهایی به وزارت آموزش و پرورش و سازمان اداری کار تحویل و در نهایت نتایج اعلام می شود. . بلند شد

نتایج آزمون یادگیری قبل از توزیع دفترچه دبیری اعلام می شود

وی در پاسخ به شایعاتی مبنی بر اعلام نشدن نتایج آزمون معلمان به دلیل عدم اطلاع داوطلبان از نتایج و تهیه نکردن دفترچه دبیری، گفت: این موضوع اصلا صحت ندارد و نتایج آزمون معلمان قبل از اعلام اعلام نمی شود. انتشار. توزیع بروشور دبیرخانه.

پورعباس تصریح کرد: به احتمال زیاد در صورت عدم وجود مشکل خاصی تا 10 روز آینده نتایج آزمون تدریس اعلام می شود.

جزئیات صدور کارت منشی در 2 روز آینده اعلام خواهد شد

رئیس سازمان سنجش در خصوص زمان انتشار دفترچه آزمون دبیری گفت: در این خصوص نیز جلسه ای داشته ایم و مقدمات اعلام روز آزمون، زمان ثبت نام و دفترچه کار با تمام جزئیات در همین راستا اعلام خواهد شد. 2 روز آینده

دیدگاهتان را بنویسید