زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزشی اعلام شد


ساعت: 10:41
تاریخ انتشار: 1401/02/07
کد خبر: 1834804

مشاور رئیس جمهور و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور 23 اردیبهشت ماه از انتشار کارت ورود به جلسه نهمین دوره آزمون متمرکز کار دستگاه های اجرایی کشور در سال 1401 برای رشته های حرفه ای آموزش و پرورش خبر داد. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور، علیرضا کریمیان با اعلام این خبر گفت: داوطلبان این آزمون برای شرکت در جلسه آزمون از تاریخ 14 اردیبهشت ماه با درگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org تماس گرفته و هویت خود را وارد کنند. ، از جمله نام ، نام خانوادگی، کد ملی، سال تولد و … و اطلاعات ثبت نام شامل شماره پرونده، کد رهگیری و … کارت آزمون را پرینت کرده و بر اساس آدرس و زمان درج شده روی کارت جهت شرکت در آزمون به آدرس زیر مراجعه نمایید. حوزه امتحانی مربوطه

وی خاطرنشان کرد: آزمون استخدامی در روزهای پنجشنبه و جمعه 15 و 18 اردیبهشت ماه برگزار می شود و بیش از 500 هزار نفر متقاضی شرکت در این آزمون هستند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: اطلاعات تکمیلی نحوه و زمان پرینت کارت آزمون، آدرس و محل نقص کارت آزمون در پرتال اطلاع رسانی این سازمان به آدرس https://www. .sanjesh.org/FullStory. aspx?gid = 14 & id = 7594 منتشر شده است و لذا متقاضیان جهت کسب اطلاعات لازم در این خصوص این اطلاعیه را به دقت مطالعه نمایند.

انتهای پیام/

منبع: ایلنا

دیدگاهتان را بنویسید