کارت ورود به جلسه آزمون سراسری منتشر شد

دومین دوره آزمون سراسری 1402 با بیش از یک میلیون و 119 هزار داوطلب در نوبت صبح و عصر 23 تیرماه، چهارشنبه و 24 تیرماه پنج شنبه در 417 شهرستان، 662 بخش بزرگ و یک هزار و 955 حوزه برگزار می شود.

داوطلبان نوبت دوم آزمون سراسری 1402 برای حضور در آزمون لازم است از امروز یکشنبه 20 تیرماه با ورود به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور و وارد کردن کپی پرینت فرم با وارد کردن کد ملی. ، شماره جامع و رمز عبور راهنما و کارت شرکت در آزمون را تهیه کنید.

داوطلبانی که در 2 یا 3 گروه امتحانی مانند گروه هنر و زبان خارجی اقدام کرده اند دارای 2 یا 3 کارت هستند و داوطلبان باید طبق تاریخ و آدرس مندرج در کارت شرکت در آزمون به حوزه مربوطه مراجعه کنند.

سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: اطلاعات شناسنامه از سازمان ثبت احوال اخذ می شود، امکان تغییر این مشخصات وجود ندارد و متقاضیان در صورت مشاهده مغایرت در این نوع اطلاعات با ثبت احوال منطقه خود تماس بگیرند. همچنین امکان ویرایش برخی از اطلاعات مندرج در کارت ورود به جلسه داوطلبان آزمون مانند معدل کتبی نهایی دیپلم، محل اخذ دیپلم، محل اخذ مدرک پیش دانشگاهی و … وجود دارد. . در سایت سازمان رتبه بندی اما برای برخی از اطلاعات مانند عکس اشتباه یا بدون عکس امکان ویرایش اطلاعات از طریق سایت سازمان سنسا وجود ندارد.

همچنین بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، در نوبت دوم آزمون سراسری 1402، تغییر گروه آزمون، ثبت نام جدید و تغییر رشته امتحانی امکان پذیر نیست.

دیدگاهتان را بنویسید