زمان برگزاری آزمون دکتری 1401 + زمان دریافت کارت ورود به جلسه

زمان برگزاری آزمون دکتری 1401 + زمان دریافت کارت ورود به جلسه

روز جدید : سازمان سنجش در اطلاعیه های زمان آزمون دکتری تخصصی ۱۴۰۱ اعلام کرد.

به اطلاع داوطلبان آزمون دکتری 1401 می رساند این آزمون صبح روز جمعه مورخ 6 اسفند ماه 92 در شهرستان های مندرج در جدول 1 (درج شده در زیر) برگزار می گردد. فرآیند آزمون از ساعت 8 صبح آغاز و درهای ورودی جلسه سمینار ساعت 7:30 صبح بسته خواهد شد، بنابراین داوطلبان باید قبل از بسته شدن درهای ورودی در حوزه امتحانی خود حضور داشته باشند.

الف – نحوه و زمان چاپ کارت آزمون

کارت شرکت در آزمون جهت مشاهده و چاپ در روز سه شنبه مورخ 21 اسفند 1300 بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد و داوطلبان جهت شرکت در جلسه آزمون به درگاه اطلاع رسانی فوق مراجعه نمایند. تاریخ فوق و اطلاعات هویتی خود (شامل نام خانوادگی و نام خانوادگی، کد ملی و تاریخ تولد) یا اطلاعات ثبت نام (شماره پرونده، شماره سریال) را وارد نمایید. هم کد رهگیری و هم 2) یک کپی از کارت آزمون خود تهیه کنید و بر اساس آدرس و زمان درج شده در کارت آزمون به حوزه امتحانی مربوطه بروید.

برای شرکت در جلسه آزمون باید پرینت کارت آزمون و همچنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس دار را به همراه داشته باشید. در صورتی که داوطلب به دلیل عدم اطلاع از شماره درخواست، شماره پرونده و یا کد رهگیری موفق به پرینت کارت مورد نیاز جهت شرکت در آزمون خود نشد، لازم است با سامانه آنلاین پاسخگویی این سازمان به آدرس https: // درخواست تماس حاصل نماید. sanjesh.org و انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع مرحله بعدی جهت کسب اطلاعات از شماره پرونده، شماره درخواست یا کد رهگیری ثبت نام.

باید بگویم؛ این برای متقاضیانی که عضو سیستم گزارش دهی هستند امکان پذیر است. لذا متقاضیانی که به اطلاعات فوق دسترسی ندارند جهت بازیابی این اطلاعات لازم است با عضویت در این سامانه اقدام نمایند.

ب- داوطلبان باید در خصوص محتوای کارت شرکت در آزمون در صورت مشاهده مغایرت موارد زیر را انجام دهند:
1- با توجه به اطلاعات مندرج در کارت آزمون، در صورت مغایرت داوطلبان با اطلاعات مندرج در بندهای 9، 10، 11، 14، 15، 16، 17 و 18 (شامل معدل کارشناسی، تاریخ اتمام کارشناسی). مدرک، مؤسسه تحصیلات تکمیلی کارشناسی، معدل، تاریخ اتمام دوره کارشناسی ارشد، مؤسسه کارشناسی ارشد، دانشکده (مدرس رسمی)، دانشگاه محل کار مربیان رسمی) برای شرکت در آزمون به نقشه مراجعه کنید در تاریخ 12/06/1300 منحصراً به پرتال اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه آزمون نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایید.

متقاضیان در صورت مشاهده آزمون عدم انطباق در بندهای 7 و 13 (معلولیت و زبان خارجی) لازم است در یکی از روزهای چهارشنبه مورخ 04/12/1300 یا پنجشنبه مورخ 05/12/1300 نسبت به ایجاد نمایندگی از این سازمان اقدام نمایند. به پیشخوان عیب یابی در قسمت مربوطه (طبق جدول 2) مراجعه کرده و مشکل را برای رفع مشکل رصد کنید.

2- به دلیل دریافت اطلاعات شناسنامه داوطلبان از سامانه ثبت احوال، امکان ویرایش اطلاعات شناسنامه وجود ندارد. لذا در صورت وجود مغایرت در اطلاعات مندرج در بندهای 1، 2، 3، 4، 5 و 6 کارت آزمون، لازم است آن را به سامانه سنجش الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور ارسال نمایید. به آدرس: http://darkhast.sanjesh.org (بخش ویرایش فرم درخواست آزمون) مراجعه کنید و درخواست خود را با مدارک لازم ارسال کنید.

تبصره: آن دسته از دانشجویان سال گذشته که حداکثر تا تاریخ 1400/11/30 در مقطع کارشناسی ارشد یا دکتری به پایان رسیده و یا تا تاریخ 1401/06/31 دروس فوق را گذرانده اند، در این مرحله باید ویرایش و معدل وارد کنند. فارغ التحصیلی (برای فارغ التحصیلان 1400/11/30) و یا میانگین نمرات دروس گذرانده شده (برای فارغ التحصیلان تا تاریخ 1401/06/31) و تا تاریخ 1400/11/30 اقدام نمایند.

داوطلبان معرفی شده باید تا تاریخ 1400/11/30 در زمان مصاحبه اصل گواهی تکمیل شده و تایید شده توسط دانشگاه در محل تحصیل مربوط به معدل پودمان های تکمیل شده را به همراه داشته باشند.

در صورت مغایرت اطلاعات مندرج در بند 8 (سهمیه ثبت نام) کارت آزمون، داوطلبان جهت استفاده از سهمیه ایثارگران (سپاه پاسداران)، وزارت جهاد کشاورزی، ایثارگران (بنیاد شهید و امور ایثارگران) و … سهمیه ایثارگران ( یگان های ستادی مرتبط ) کلیه نیروهای مسلح ) لازم است حداکثر تا تاریخ 1400/06/12 در قسمت اطلاعات نقشه کنکور داوطلب (نیمه متمرکز) از سال 1401 در پرتال اطلاع رسانی این سازمان وارد شده و تغییر کند. سهمیه ذکر شده در صورت تایید تایید شود. سهمیه نهایی توسط مرجع مربوطه برای شما اعمال خواهد شد در غیر این صورت با سهمیه آزاد انتخاب می شوید و اعتراضی پذیرفته نمی شود. همچنین تاکید می شود افرادی که در مرحله ثبت نام برای استفاده از سهمیه اقدام کرده اند اما سهمیه آنها به هر دلیلی مورد تایید مرجع ذیربط قرار نگرفته است در هنگام ویرایش اطلاعات (سهمیه ایثارگری) وضعیت خود را بررسی و شفاف سازی کنند. سهمیه تا تاریخ 8/12/1300 نیز مشمول مراجع ذیربط می باشد.

در صورت تایید سهمیه توسط مرجع مربوطه، سهمیه درخواستی اعمال خواهد شد و در غیر این صورت با سهمیه آزاد انتخاب می شوید و اعتراضی پذیرفته نمی شود.

در صورتی که کارت آزمون داوطلب فاقد عکس باشد یا عکس روی کارت دارای مشکلاتی از قبیل: نداشتن مهر، نداشتن عکس واضح یا عکس خطا باشد، باید پرینت کارت آزمون، 2 قطعه عکس 4.3 و کارت ملی یا شناسنامه عکاس طبق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند 1 «قسمت ب فوق» به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در محل جهت رفع نقص منطقه تا روز قبل از تست و پیگیری برای حل مشکل. در غیر این صورت فرد متخلف محسوب می شود.

ضمناً سایر اطلاعات کارت آزمون داوطلب بر اساس اطلاعات مندرج در فرم ثبت نام تکمیل شده توسط خود متقاضی می باشد.

آدرس و محل نقص کارت تست

نماينده اين سازمان در روزهاي چهارشنبه مورخ 04/12/1300 و پنجشنبه مورخ 05/12/1300 از ساعت 8:30 الی 12:00 صبح و از ساعت 14:00 الی 17:00 در باجه جهت اختيار مي باشد. رفع نواقص حوزه مربوطه. شهرهای محل برگزاری آزمون در جدول 1 (درج شده در این اطلاعیه) توضیح داده شده است که آدرس و محل آزمون هر شهر در آزمون در جدول شماره 2 (درج شده در این اطلاعیه) آمده است.

ت. یادآوری های مهم
1- برای حضور در جلسه آزمون باید پرینت کارت آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکاس به همراه داشته باشید.
2- مراحل آزمون از ساعت 8 صبح (هشت) می باشد.

ورودی حوزه های امتحانی ساعت 7:30 (هفت و نیم) بسته می شود، بنابراین داوطلبان باید قبل از بستن درهای ورودی برای جلسه امتحان در حوزه امتحانی حضور داشته باشند.

هر داوطلب برای شرکت در جلسه آزمون باید از چند مداد نرم مشکی پررنگ، یک مداد تراش، یک پاک کن، یک ماسک سه لایه (بدون فیلتر) و یک سوزن یا سوزن استفاده کند. تبادل این عناصر در جلسه آزمون تخلف محسوب می شود.

متقاضیان باید از استفاده از تجهیزات اضافی مانند پیجر، تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند، جزوه، کتاب، ماشین حساب، هرگونه یادداشت و مواردی از این قبیل در جلسه آزمون خودداری کنند. حضور هر یک از دستگاه های موضوع این بند کلاهبرداری و تخلف تلقی می شود و با متقاضیان مربوطه برابر قانون رسیدگی به تخلفات و جرائم آزمون سراسری که برخی از آنها در بند «مذکر شده اند رفتار خواهد شد. g”.

داشتن تلفن همراه حتی در صورت خاموش بودن در جلسه آزمون، حق انتخاب برای آزمون را از شما سلب می کند.

با مسئول بازرسی فیزیکی و مقایسه عکس ها همکاری کنید.

نواحی بازرسی از دریافت هرگونه اقلام اضافی مانند موبایل، ماشین حساب، کیف، کیف دستی، کتاب، بروشور و غیره معاف هستند، لذا به جز مواردی که در پیام کارت چاپی و راهنمای آزمون آمده است، توصیه می شود و کارت شناسایی نیز باید باشد. با دستگاه های دیگر به شدت اجتناب شود.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ضوابط آزمون، پرینت برگه راهنمای آزمون واقع در پرتال اطلاع رسانی این سازمان را پرینت کرده و به دقت مطالعه کنند.

با توجه به اینکه سازمان سنجش آموزش کشور به منظور بهبود و ارتقای کیفیت حوزه های آزمون به نظر شما به عنوان معتبرترین منبع و اطلاعات برای ارزیابی حوزه ها نیازمند است، لطفا پرسشنامه خود را جهت ارزیابی حوزه های امتحانی تکمیل نمایید. در کنکور “Ph.D” (نیمه متمرکز) 1401 از تاریخ 6/12/1300 لغایت 13/12/1300 درخواست آنلاین از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان.

متقاضیان باید در صورت بروز مشکل در فرآیند تشکیلات حداکثر تا تاریخ 13/12/1400 از طریق سامانه پاسخگویی آنلاین https://request.sanjesh.org با سازمان تماس بگیرند. درخواست‌هایی که پس از تاریخ فوق دریافت می‌شوند، قابل بررسی و پیگیری نخواهند بود.
ه- دستورالعمل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و الزامات بهداشتی
برای حفظ سلامتی شما، سایر نامزدها و خانواده های محترم انتظار می رود موارد زیر را در نظر گرفته و رعایت کنند:

1- محاسبه زمان مناسب از منزل تا حوزه امتحانی و حضور به موقع در محل آزمون. حوزه آزمون از ساعت 6:30 صبح روز آزمون برای شما آماده خواهد بود.
2- برای جلوگیری از جمع آوری، حضور خود را تا دقایق پایانی به تاخیر نیندازید.

3- از تردد غیرضروری در محل آزمون کاملاً خودداری کنید.

4- هنگام ورود و خروج از حوزه انتخابیه فاصله مناسب (حداقل یک متر) با سایر داوطلبان را رعایت کنید.

5- باید یک ماسک 3 لایه معمولی (بدون فیلتر) داشته باشید و از ابتدای ورود به ناحیه آزمایش تا انتهای آزمایش و خروج از آن به درستی (از بالای بینی تا زیر چانه) استفاده کنید. منطقه تست

6. در حالی که روی صندلی نشسته اید با سایر نامزدهای نزدیک صحبت نکنید.

7- از تماس دست با چشم، دهان و بینی در حین انجام آزمایش خودداری شود.

8- هنگام عطسه یا سرفه از دستمال کاغذی استفاده کنید. اگر دستمال وجود ندارد، از قسمت داخلی آرنج استفاده کنید.

9- در صورت داشتن هرگونه سوال لازم از عوامل اجرایی در زمان آزمون حتما با فاصله مناسب و با نقاب صحبت کنید.

10. در پایان آزمون تا زمانی که عوامل اجرایی خروج شما از اتاق را اعلام کنند در محل خود بمانید. با دقت گوش دهید و پیام هایی را که حاوی نکات اداری و بهداشتی است که از طریق گوینده در جلسه آزمون پخش می شود، دنبال کنید.

11- سعی کنید از تماس دست با سطوحی مانند صندلی، دستگیره در و شیرهای بهداشتی پرهیز کنید و از دستمال کاغذی استفاده کنید.

12- در صورت ابتلا به بیماری عروق کرونر قلب هنگام ورود به محل آزمایش (ارائه رسید نتیجه آزمایش PCR) به پرسنل در محل اطلاع دهید تا در این زمینه پیش بینی های لازم را انجام دهند.

دیدگاهتان را بنویسید