زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد 1401


ساعت: 13:50
تاریخ انتشار: 91/02/24
کد خبر: 1838725

مشاور رئیس جمهور و مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد منقطع ۱۴۰۱ در ۲۴ اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور، علیرضا کریمیان گفت: داوطلبان شرکت در این آزمون جهت شرکت در جلسه آزمون باید با درگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی https://www.sanjesh.org مورخ 16 اردیبهشت ماه تماس حاصل فرمایند. و هویت خود را وارد کنید «شامل نام، نام خانوادگی، کد ملی، سال تولد و … و اطلاعات ثبت نامی شامل شماره پرونده، کد رهگیری و … پرینت کارت آزمون را تهیه و بر اساس آدرس و ساعت درج شده در کارت آزمون به حوزه امتحانی مربوطه مراجعه نمایید.

وی خاطرنشان کرد: آزمون کارشناسی ارشد منقطع روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه 28، 29 و 30 اردیبهشت ماه برگزار می شود و بیش از 647 هزار داوطلب متقاضی شرکت در این آزمون هستند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: اطلاعات تکمیلی نحوه و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون، آدرس و محل نقص کارت شرکت در آزمون در آزمون درگاه اطلاع رسانی این سازمان به آدرس https://www.sanjesh.org/FullStory.aspx?gid=2&id=7658 منتشر شده است و متقاضیان جهت کسب اطلاعات لازم در این خصوص این اطلاعیه را با دقت مطالعه نمایند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید