اعلام 1401 مرکز رفع ایرادات کارت ورود به جلسه ارشد


ساعت: 14:01
تاریخ انتشار: 1402/02/25
کد خبر: 1839031

مراکز رفع ایرادات احتمالی کارت های شرکت در آزمون کارشناسی ارشد 1401 اعلام شد و داوطلبان در صورت مشاهده نقص در کارت آزمون می توانند فردا دوشنبه 26 اردیبهشت ماه جهت رفع نقص به آن مراجعه کنند. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ، آزمون معوقه کارشناسی ارشد روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه 28، 19 و 30 اردیبهشت ماه برگزار می شود و بیش از 647 هزار داوطلب متقاضی شرکت در این آزمون هستند.

کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد منقطع 1401 از امروز 26 اردیبهشت ماه در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی https://www.sanjesh.org قابل دریافت است و داوطلبان می توانند شناسنامه یا اطلاعات مربوط به آن را وارد کنند. ثبت نام، از جمله شماره فایل و کد کارت آزمون خود را پیگیری کنید

متقاضیان لازم است در خصوص محتویات کارت آزمون موارد زیر را انجام دهند:

1 در صورتی که زبان خارجی مندرج در کارت آزمون با زبان خارجی انتخابی شما در ثبت نام اینترنتی (با توجه به محتوای مواد آزمون) ناسازگار باشد یا در مورد ناتوانی (بینایی، شنوایی و حرکتی) مغایرت وجود داشته باشد. لازم است از روز دوشنبه 26 لغایت سه شنبه 27 اردیبهشت از ساعت 8:30 الی 12 و 14 الی 18 با نماینده این سازمان مستقر در پیشخوان نقص حوزه انتخابیه مربوطه تماس حاصل فرمایید. ارتباطات سازمان سنجش).

2. در صورتی که نسبت به سایر محتوای کارت امتحانی شامل نام رشته، نام محل تحصیل و معدل دوره کارشناسی (میانگین نمره طبق مفاد بند «ده» در. این اطلاعیه) و با توجه به ثبت نام جهت اصلاح مورد یا موارد مذکور، لازم است منحصراً به قسمت ویرایش اطلاعات نقشه در سایت سازمان سنجش مراجعه و تا تاریخ 30 اردیبهشت 1401 نسبت به تصحیح موارد مربوطه به نشانی آدرس دومی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید