جزئیات و زمان برگزاری آزمون استخدامی اعلام شد


ساعت: 09:33
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۳
کد خبر: 1805328

مربیان زن در آموزش نقش موثری دارند و در انتصابات به آنها توجه می شود و خدای ناکرده در انتصابات این اتفاق بیفتد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وزیر آموزش و پرورش در خصوص آخرین وضعیت استخدامی این وزارتخانه گفت: پیشنهاد داده ایم که آزمون استخدامی در اسفندماه امسال برگزار شود و داوطلبان بر این اساس آمادگی لازم را داشته باشند.

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در خصوص آخرین وضعیت استخدامی در آموزش و پرورش گفت: به ما اطلاع دادند که می خواهند در آزمون استخدامی تیرماه شرکت کنند که پیشنهاد دادیم تا اسفندماه به تعویق بیفتد.

وی با بیان اینکه داوطلبان باید برای آزمون استخدامی اسفندماه آماده باشند، گفت: دلیل پیشنهاد ما برای برگزاری آزمون استخدامی اسفند این بود که سال آینده به پذیرفته شدگان آموزش می دهیم.

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به اینکه «اگر آزمون در اسفند برگزار می شود باید در بهمن ماه دعوت نامه اعلام شود»، افزود: اگر ظرفیت سازمان سنجش اجازه دهد این اتفاق می افتد.


در قرار ملاقات ها به زنان نیز توجه می شود

نوری در پاسخ به اینکه «در انتصاباتی که تاکنون انجام شده برخی از بانوان فرهنگیان از بین بانوان انتخاب نشده اند»، گفت: بانوان فرهنگی نقش موثری در آموزش دارند و در انتصابات مورد توجه قرار خواهند گرفت. ، در قرار ملاقات ها این اتفاق خواهد افتاد.

سعید عسگری سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش اخیرا درباره تلاش این وزارتخانه برای تامین نیروی کار گفت: 34 هزار و 731 نفر مجوز کار در آموزش و پرورش گرفته اند.

دیدگاهتان را بنویسید