برگزاری آزمون استخدامی فولاد مبارکه با ظرفیت اشتغال 1100 نفر


ساعت: 12:22
تاریخ انتشار: 08/12/1401
کد خبر: 1908103

مدیرعامل فولاد مبارکه گفت: با تعریف ده ها طرح توسعه کمی و کیفی در گروه فولاد مبارکه، ظرفیت اشتغال پایدار برای 1100 جوان در کشور تامین شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد یاسر طیب نیا، مدیرعامل فولاد مبارک وی بیان کرد: بی شک یکی از نویدبخش ترین اخباری که می تواند آینده روشنی را برای جوانان تحصیلکرده نوید دهد، اشتغال در یکی از بزرگترین شرکت های صنعتی ایران است.

فولاد مبارکه به عنوان بزرگترین تولید کننده فولاد در شمال آفریقا و غرب آسیا، یک گروه صنعتی قدرتمند و پیشرو در ایران اسلامی به شمار می رود که همواره بخش عمده ای از موفقیت خود را مدیون کارکنان متخصص و متعهد خود می داند.

طیب نیا افزود: با شروع دولت سیزدهم و مدیریت جدید فولاد مبارکه، یکی از شعارهای اصلی ما ارتقای «قدرت انسانی» به «سرمایه انسانی» بود. نشریه ای که حامل پیام مهمی از این قطب صنعتی و اقتصادی کشور برای جامعه است.

وی خاطرنشان کرد: فولاد مبارکه بر اساس روال برنامه ریزی شده خود هر سه سال یک بار تلاش کرد جوانان تحصیل کرده و جویای کار را جذب کند اما امسال با اعلام شعار «تولید; دانش‌بنیان، اشتغال‌زا توسط مقام معظم رهبری، تصمیم گرفته‌ایم با اتخاذ رویکرد معظم له و پاسخگویی به توانمندی‌های شناسایی‌شده، خواستار انتصاب کامل فولاد مبارکه یک سال زودتر از موعد مقرر شده باشیم.

مدیرعامل فولاد مبارکه در ادامه از دعوت عمومی برای استخدام فولاد مبارکه در هفته آینده خبر داد و گفت: فولاد مبارکه همواره در عرصه های مختلف مسئولیت اجتماعی نقش درخشانی داشته است. یکی از این عرصه ها در کنار مسئله مقدس تولید و خودکفایی کشور، ایجاد فرصت های شغلی برابر و عادلانه برای نسل جدید در جبهه صنعتی فولاد مبارکه است. قطعا یکی از موقعیت هایی که همواره موجب نشاط و امید برای نسل جوان می شود، خبر ایجاد ظرفیت اشتغال است و ثمره گرانبهای آن رهایی از آسیب های اجتماعی و بیکاری است.

طیب نیا همچنین افزود: یکی از دلایل تاکید ما بر تسریع در طرح های عمرانی علاوه بر گسترش تولید، رسیدگی به موضوع افزایش ظرفیت اشتغال است.

وی در ادامه گفت: آزمون استخدامی پیش رو با جذب 1100 نفر در رده های اپراتوری و کارشناسی یکی از نادرترین آزمون های استخدامی در تاریخ فولاد مبارکه و بخش خصوصی کشور از نظر تعداد نفرات اجباری خواهد بود. این آزمون را می توان بزرگترین آزمون استخدامی در بخش خصوصی نامید. کشور را بشناسید.

مدیرعامل فولاد مبارکه با اذعان به اینکه خبر فراهم شدن فرصت های شغلی قطعاً جامعه را امیدوار می کند، تصریح کرد: فولاد مبارکه همواره تلاش کرده است بدنه سرمایه انسانی خود را از جوانان متخصص و متعهد تشکیل دهد که کار را سرلوحه کار خود می دانند. اعتبار خود را دارند و اشتغال در این شرکت را نه تنها محلی برای امرار معاش، بلکه بستری برای خدمت به کشور و شکوفایی استعدادهای خود می دانند. البته از سوی دیگر، رهبری سازمان نیز متعهد است که فرصتی را برای بروز استعداد و خلاقیت جوانانی که دلی برای خدمت به ایران دارند، فراهم کند.

طیب نیا با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی بر اساس استانداردها توسط دانشگاه صنعتی اصفهان برای حفظ سلامت فرآیند جذب، افزود: در آزمون مذکور تمام تلاش همکاران ما در بخش های مختلف بر حفظ سلامت افراد متمرکز شده است. این فرآیند به گونه ای است که همه داوطلبان واجد شرایط بتوانند به طور عادلانه در این آزمون شرکت کنند.

در پایان مدیر عامل فولاد مبارکه با دعوت از جوانان برای شرکت در این مسابقه ابراز امیدواری کرد که در این دوره نیز همانند سال های گذشته فرآیند جذب نیرو وسیله ای برای افزایش امید و انگیزه در جامعه باشد.

باید بگویم؛ جزئیات فراخوان عمومی استفاده از فولاد مبارکه طی هفته آینده از طریق سایت شرکت و روزنامه های کثیرالانتشار اعلام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید