بزرگترین پروژه متمرکز شرق کشور با ظرفیت تولید 5 میلیون تن در سال / فولاد سنگان خواف با هدف ایجاد اشتغال برای 8 هزار نفر در منطقه است.


ساعت: 12:43
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۱۹
کد خبر: 1902605

امرایی گفت: شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان بزرگترین پروژه کنسانتره شرق کشور را با ظرفیت 5 میلیون تن با تکیه بر مهندسین و کارشناسان داخلی و بدون حضور کارشناسان خارجی اجرا می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی امرایی مدیرعامل شرکت فولاد سنگان در گفت و گو با خبرنگار صبح توس با اشاره به چشم انداز این شرکت در اجرای طرح های توسعه ای گفت: بر اساس چشم انداز این شرکت، فولاد سنگان یکی از بزرگترین صنایع معدنی کشور است. شمال شرق کشور با توانایی تولید اقتصادی حداقل 6 میلیون تن گندله و پنج میلیون تن کنسانتره تا افق 1404 خواهد بود که توجه ویژه ای به اجرا و بهره برداری از طرح های عمرانی این شرکت در مجموعه ای خواهد داشت. کارخانجاتی که نتیجه آن توسعه همه جانبه از یک سو و تعهد به مشارکت های اقتصادی متناسب با توسعه متوازن است و از سوی دیگر شاهد بهره برداری از این طرح ها از اقصی نقاط منطقه خواهیم بود. منجر به سود مضاعف برای این شرکت شود.

وی با اشاره به اولویت های این شرکت در اجرای طرح های توسعه، اذعان داشت: اولویت فولاد سنگان در طرح های توسعه، استفاده از توان و ظرفیت داخلی موجود بر اساس فناوری روز دنیا و بر اساس برنامه ریزی ها، استفاده از پتانسیل شرکت های داخلی است. بر اساس دانش در برنامه تعریف شده است، همچنین با استفاده از طرح های مذکور شاهد ایجاد اشتغال برای حدود دو هزار نفر به صورت مستقیم و شش هزار نفر به صورت غیر مستقیم خواهیم بود که نویدبخش اشتغال مولد و کاهش بیکاری در این منطقه از کشور است. بدون شک سرمایه گذاری و ایجاد کارخانه های مذکور باعث افزایش سطح درآمد در آن شرکت می شود.

وی در خصوص استفاده از متخصصان داخلی در اجرای طرح های توسعه تاکید کرد: شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان بزرگترین پروژه کنسانتره شرق کشور را با ظرفیت پنج میلیون تن با اتکا به مهندسان و متخصصان داخلی و بدون نیاز به اجرای طرح های توسعه ای در سطح کشور انجام داده است. حضور متخصصان خارجی.بهره برداری، این ممتاز مهندسان جوان داخلی در چهارمین جشنواره ملی حاتم (حمایت از تولید ملی) با تاکید بر اجرای موفق پروژه های عظیم ملی با استفاده از توان متخصصان داخلی، موفق به کسب عنوان قهرمانی و کسب رتبه برتر شد. گواهی ملی قدردانی، این مهم فولاد. وی سنگان را در ردیف کارخانه هایی قرار داد که به تولید و حمایت از تولید داخلی افتخار می کنند و به حق می توان این شرکت را فرزند تحریم دانست که با اعتماد به جوانان ایرانی توانست پروژه عظیمی را به بهره برداری برساند. بی شک پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری، این شرکت با عینیت بخشیدن به شعار سال که «دانش‌محور و اشتغال‌زایی» است، در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد و به امید خدا، اقدام خواهد کرد. اقدام در ساخت پروژه های عمرانی با تکیه بر توان درونی آنها.

امرایی در پایان با تاکید بر مقوله آموزش یادآور شد: شرکت فولاد سنگان در زمینه آموزش و جانشین پروری با تشکیل هسته دانشی، شالوده مدیریت استعداد در سازمان و جانشین پروری را بنا نهاد و بر اساس یک سیستم و سیاست های سیستماتیک اعلام شده توسط فولاد مبارکه در خصوص جذب و آموزش نیروی انسانی، پس از برگزاری آزمون، مراحل جذب، گزینش و بکارگیری نیروی انسانی مورد نیاز را با رعایت استانداردها و رویه های موجود و همچنین انجام خواهد داد. آموزش تئوری و عملی.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید