افزایش 90 درصدی تولید کنسانتره و افزایش 14 درصدی تولید گندله در فولاد سنگان


ساعت: 16:03
تاریخ انتشار: 09/08/1401
کد خبر: 1918436

معاون عملیات شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان از رشد 90 درصدی تولید کنسانتره و 14 درصدی تولید گندله تا پایان آبان ماه 1401 خبر داد و گفت: کارکنان متعهد این شرکت روند رشد کمی و کیفی را ادامه خواهند داد. تولید با ثبت رکوردهای متعدد، برای دستیابی به ظرفیت اسمی تولید 5 میلیون تن گندله تلاش می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سیدعلی شمسی نیا با بیان اینکه امسال شاهد رکوردهای تولید قابل توجهی در کارخانه های گندله و کنسانتره بودیم، ادامه داد: کارخانه گندله این شرکت با بیش از 20 درصد ظرفیت اسمی خود در حال فعالیت است و تولید در کارخانه کنسانتره نیز علیرغم مشکلات فعلی نام تصویب شد.

رشد تولید در سایه همدلی، همکاری و ثبت رکوردهای جدید

وی با اشاره به روند افزایشی تولید در این شرکت گفت: فولاد سنگان در شش ماهه نخست سال با وجود مشکلات ناشی از قطعی برق و چالش های ناشی از آن توانست بیش از 2 میلیون و 300 دستگاه تولید کند. هزار تن گندله که نسبت به دوره مشابه سال قبل بیش از 14 درصد رشد داشته است. قطعا این رشد تولید در سایه همدلی و همکاری و تلاش برای دستیابی به رکوردهای جدید محقق شده است.

شمس نیا افزود: همکاران توانمند و پرتلاش شرکت موفق به ثبت سه رکورد تولید ماهانه گندله شدند که حاصل این کار گروهی تولید بیش از 580 هزار تن گندله در شهریور ماه بود. این در حالی است که بیشترین نرخ رشد تولید ماهانه در شش ماهه نخست سال در تیرماه به دست آمد که نسبت به مدت مشابه سال قبل 102 درصد افزایش داشت. همچنین بالاترین رکورد تولید روزانه گندله به 20400 تن رسید.

فولاد سنگان به عنوان عضوی از گروه افتخار فولاد مبارکه

شمس نیا خاطرنشان کرد: به عنوان عضوی از گروه افتخارآفرین فولاد مبارکه و تامین کننده بخشی از گندله فولاد مبارکه با تلاش کارکنان خود در 8 ماهه امسال تولید کنسانتره و گندله 90 درصد و 14 افزایش یافت. درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته لازم به ذکر است که این امر تنها با تلاش کارکنان جهادی و همراهی و همراهی مدیریت عالی این شرکت محقق شد.

به گفته معاون عملیات شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان، مدیریت و کارکنان این شرکت معتقدند که امسال می توانند «تولید» کنند. «دانش‌بنیان، اشتغال‌زا» برای اولین بار پس از بهره‌برداری به تولید 5 میلیون تن گندله دست یافت.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود از افزایش تولید در آبان ماه خبر داد و گفت: با همت جمعی همکاران در آبان ماه با تولید بیش از 245 هزار تن کنسانتره شاهد رشد بیش از 50 درصدی نسبت به سال گذشته بودیم. مدت مشابه سال گذشته (حدود 171 هزار تن) بوده است.

شمس نیا خاطرنشان کرد: روند تولید در کارخانه گندله نیز در آبان ماه با تولید بیش از 471 هزار تنی همراه بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته (465 هزار تن) حدود 1.5 درصد افزایش داشت.

وی در پایان سخنان خود ابراز امیدواری کرد با اتکال به عنایت الهی و تلاش همکاران شاهد کسب موفقیت ها و ارتقای بیشتر شرکت و صنعت فولاد در کشور باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید