توضیح سخنگو درباره شکایت قالیباف از نوباوه: به این نتیجه رسیده ایم که توئیت نوباوه در راستای وظایف نماینده نبوده است.

توضیح سخنگو درباره شکایت قالیباف از نوباوه: به این نتیجه رسیده ایم که توئیت نوباوه در راستای وظایف نماینده نبوده است.

روز جدید حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی سخنگوی هیأت نظارت بر نحوه رسیدگی به شکایت قالیباف از نوباوه در این هیئت توضیح داد و گفت: هیئت نظارت بر رفتار هیئت نظارت پس از بررسی های لازم. ، به این نتیجه رسید که ادعاهای آقای نوباوه در توییت، با وظایف آژانس همخوانی ندارد.

سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان در خصوص رسیدگی به شکایت قالیباف از نوباوه در آن هیات توضیح داد و گفت: هیات نظارت بر رفتار نمایندگان به این نتیجه رسید که ادعاهای آقای نوباوه در این توییت با تعهدات آنها مطابقت داشت. نمایندگی وجود نداشت.

حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی در گفت وگو با ایسنا، به تشریح شکایت محمدباقر قالیباف از بیژن نوباوه و رسیدگی به این موضوع در هیات نظارت بر رفتار مجلس پرداخت و گفت: نکته اصلی این است که آقای نوباوه توئیت کرده و اتهاماتی را انجام داده است. علیه آقای فرش تعیین شد; در این خصوص شکایتی مطرح شد و دادگاه از هیئت رئیسه پرسید که آیا این اظهارات آقای نوباوه با وظایف نماینده مطابقت دارد یا خیر؟

وی افزود: قبل از پاسخگویی به دادگاه برای رفع این موضوع اقدام کردیم و در این راستا دوستان با آقای نوباوه صحبت کردند تا موضوع بسته شود اما به هر حال این موضوع به سرانجام خوبی نرسید.

سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس گفت: هیات نظارت بر رفتار نمایندگان پس از بررسی های لازم تصمیم خود را گرفت و به این نتیجه رسید که ادعاهای آقای نوباوه در توئیت مغایر با وظایف نماینده بوده و از این پس به این نتیجه رسیده است. همچنین تصمیم در مورد درخواست تجدید نظر در دادگاه.

به گزارش ایسنا، بیژن نوباوه روز گذشته در گفت وگو با ایسنا از شکایت محمدباقر قالیباف به دلیل نشر اکاذیب از وی خبر داد و گفت: تعدادی از نمایندگان مجلس در خصوص رسوایی سسیمونی نوه آقای قالیباف خطاب به رهبری بیاناتی داشتند. که بازتاب مردمی زیادی داشت تهیه شد و در پایان بدون بحث با نمایندگان مردم، در حمایت از رئیس مجلس مطلبی را اضافه کردند.

وی با تاکید بر اینکه آنچه امضا کردیم فقط مربوط به رهبری بود، افزود: پس از قرائت نامه در مجلس تعدادی از نمایندگان از جمله آقایان کوثری، نادری و خانم لاجوردی از تریبون مجلس اعتراض کردند و بسیاری از نمایندگان امضای خود را پس گرفتند. و این موضوع بازتاب گسترده ای در رسانه ها داشت.

این نماینده مجلس اظهار داشت: چند روز بعد از این ماجرا مطلبی را در توییتر خود منتشر کردم که این کار حقه و ناشایست نمایندگان مجلس شورای اسلامی است. بعد از انتشار این مطلب، آقای کلیباف شخصاً از من شکایت کرد و اعلام کرد که از موضوع اطلاعی ندارند، این خود جرم است، بیانیه ای بدون اطلاع رئیس مجلس صادر شده است. این تا جایی است که شواهد نشان می دهد و من می دانم که آقای کلیباف در جریان موضوع بوده است.

نوباوه ادامه داد: طبق قانون این شکایت به شورای نظارت بر رفتار نمایندگان ارجاع شد و تعدادی از نمایندگان مجلس و همچنین برخی از اعضای شورای نظارت با من صحبت کردند و از من خواستند که عذرخواهی کنم. من این پیشنهاد را قبول نکردم.

وی گفت: امروز در دادگاه احضاریه ای مبنی بر نشر اکاذیب به من ابلاغ شد که در آن در صورت عدم مراجعه به دادگاه تا 5 روز آینده حکم جلب من صادر می شود و دستگیر می شوم. “

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه 100 درصد قصد شرکت در جلسه را دارم، گفت: اقدامی که آقای کلیباف علیه آن شکایت کرده است را حفظ حقوق مردم و بر اساس وظایف نماینده می دانم. من مدارک لازم را به دادگاه ارائه می کنم و در این پرونده شاهدانی دارم. همچنین در صورت نیاز اطلاعات بیشتری در مورد سفرهای خارج از کشور خانواده کلیباف به همراه عکس و مدارک کافی ارائه خواهم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید