توضیح پلیس درباره تیراندازی که منجر به کشته شدن ماموران گشت در اهواز شد

ساعت: 22:52
تاریخ انتشار: 1400/08/15
کد خبر: 1782129

فرمانده انتظامی اهواز گفت: اعلام یک فقره سرقت مسلحانه در منطقه مهدیس اهواز، پلیس را در اسرع وقت راهی محل کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ محسن دالوند شنبه شب در تشریح این خبر گفت: ساعت 11 روز جمعه 9 مهرماه سال جاری در پی اعلام سرقت مسلحانه طلاجات توسط زنی در کلانتری 23 اهواز توسط اهالی یک دستگاه پژو سفید رنگ. پارس با گرفتگی شیشه ها، گشت های پلیس به محل اعزام شدند.

وی افزود: پلیس ضمن بررسی صحنه و مصاحبه با مالباختا و تایید سرقت مسلحانه توسط اهالی پژو پارس سفید، بلافاصله از طریق مراکز فوریت های پلیسی 110، باز هم سرقت مسلحانه در محدوده مهدیس توسط اهالی خودروی پژو پارس ماموران گشت کلانتری پلیس آگاهی بلافاصله ماموران برای مشاهده یک دستگاه پژو پارس سفید با شیشه دودی که شباهت کامل به خودروی سارقان دارد به محل اعزام شدند که راننده خودرو به محض مشاهده گشت پلیس از محل متواری شد.

فرمانده انتظامی اهواز گفت: عوامل پلیس آگاهی در حال هشدار و هشدار به راننده خودرو بودند که راننده خودرو به تذکر پلیس توجهی نکرد.

وی افزود: بر اساس قانون بکارگیری سلاح، ماموران نیروی انتظامی تیراندازی هوایی می کنند اما راننده پژو پارس متوقف نمی شود و پس از حدود یک کیلومتر به دلیل تیراندازی همکارانش خودرو را متوقف می کند. “

سرهنگ دالوند بابیان اینکه در بررسی ها مشخص شد خانمی در صندلی عقب که همسر راننده بود مورد اصابت گلوله قرار گرفته و به بیمارستان منتقل شده است، افزود: این زن تا چند روز دیگر در حالت کما جان خود را از دست می دهد.

فرمانده انتظامی اهواز با ابراز تاسف و همدردی با خانواده متوفی گفت: وضعیت در حال بررسی است و نتیجه اقدامات متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید