توقیف چهار فروند کشتی حامل 120 هزار لیتر سوخت قاچاق در استان هرمزگان

ساعت: 11:15
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۳
کد خبر: 1800192

قهرمانی از توقیف چهار فروند کشتی حامل 120 هزار لیتر سوخت قاچاق در استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مجتبی قهرمانی رئیس قاضی هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار هرمز از شناسایی و انهدام چهار باند سازمان یافته قاچاق سوخت در استان خبر داد و از دستگیری 20 نفر خبر داد.

وی در تشریح جزئیات این خبر گفت: برای انجام ماموریت های اعلام شده از قرارگاه پیشگیری و کنترل سوخت استان هرمزگان، ماموران دریابانی موفق شدند چهار فروند کشتی غیرمجاز حامل سوخت قاچاق را شناسایی و توقیف و 120 فروند از آنها را بازرسی کنند. و هزار لیتر گازوئیل توقیف شود.

مدیرکل مبارزه با دادگستری هرمزگان افزود: قاچاقچیان با نصب یک مخزن اضافی بر روی عرشه این کشتی ها قصد داشتند محموله های سوخت را از آب های سرزمینی ایران برای تحویل به مشتریان خود منتقل کنند که خوشبختانه با هوشیاری و اقدام به موقع انجام شد. از افسران، آنها شکست خوردند.

قهرمانی تاکید کرد: با ایجاد پایگاه و تمرکز بر اقدامات دستگاه های متولی، شاهد اثربخشی نظارت و تقویت مبارزه با متخلفان هستیم که این امر منجر به ساماندهی سوخت رسانی و کنترل هوشمند هزینه ها در استان شده است. “

وی همچنین با اشاره به تاکید قوه قضائیه مبنی بر لزوم مبارزه بی امان با پدیده قاچاق تصریح کرد: در راستای صیانت از منابع ملی، مبارزه با قاچاق سوخت جدی گرفته می شود و قوه قضاییه با تمام توان و نرمی خود با قاچاقچیان برخورد خواهد کرد. انجام خواهد داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید