توقیف 2 کشتی حامل 25 هزار لیتر سوخت قاچاق در آب های خلیج فارس


ساعت: 11:34
تاریخ انتشار: 91/02/23
کد خبر: 1838439

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از دستگیری دو فروند کشتی حامل 25 هزار لیتر سوخت قاچاق در آب های جزیره کیش و دستگیری 6 قاچاقچی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با اشاره به روابط عمومی دادگستری هرمزگان گفت: با هماهنگی دادستان و انقلاب کیش، افسران دریابانی پس از شناسایی دو فروند کشتی گاز مایع حامل 25 هزار لیتر سوخت قاچاق، آنها را فتح کردند. . اقدام کردند.

وی همچنین از دستگیری 6 نفر در این رابطه خبر داد و افزود: قاچاقچیان قصد داشتند با تغییر ساختار این شناورها و نصب مخزن اضافی روی عرشه، محموله های سوخت را به یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس انتقال دهند که برای خوشحالی با هوشیاری ماموران، شناورها نظرات شناسایی و توقیف شده است.

قهرمانی در ادامه بیان کرد: سوخت های کشف شده طبق روال قانونی به شرکت توزیع و پخش فرآورده های نفتی تحویل و به چرخه توزیع قانونی بازگردانده شد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان تاکید کرد: مبارزه با قاچاق به ویژه قاچاق سوخت یکی از اولویت های مهم است و به طور مستمر توسط دستگاه قضایی استان رصد می شود و بر این اساس شهروندان می توانند از هرگونه فعالیت قاچاقچیان مطلع شوند. ارجاع به سامانه SJAM در آدرس اینترنتی Sajam.scpd.ir اطلاع رسانی به ستاد پیشگیری و مبارزه با قاچاق سوخت استان هرمزگان.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید