توقیف 210 مینی‌بوس دخیل در امر قاچاق سوخت در بندرعباس

دادستان کل استان هرمزگان از دستگیری 210 دستگاه وانت قاچاق سوخت در بندرعباس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

عارف اکبری، دادستان مرکز استان هرمزگان وی بیان کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در نتیجه استقرار تیم های کنترل و نظارت بر توزیع سوخت در پمپ بنزین ها و پمپ های استان، پس از شناسایی 210 دستگاه وانت که چندین بار در روز سوخت دریافت می کردند. در دو جایگاه نارگیل و نارنگی بندرعباس دستور توقیف و انتقال این خودروها به پارکینگ از سوی مقام قضایی کنترل کننده این پمپ بنزین ها صادر شد.

وی در ادامه بر لزوم نظارت مستمر بر وضعیت سوخت جایگاه ها و پمپ بنزین های استان هرمزگان تاکید کرد و گفت: نظارت دستگاه قضایی بر روند توزیع سوخت با کمک دولت با استقرار تیم هایی برای نظارت بر جایگاه ها و نظارت ادامه دارد. سامانه های سوخت رسانی و در صورت وجود غیر از توقیف خودرو برای متخلفان پرونده تشکیل می شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان افزود: مقرر شد; معاون دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس و کلیه دادستان های شهرستان های مختلف با اجرای طرح ویژه نظارت بر پمپ بنزین ها بر اساس دستورالعمل ها و ضوابط قانونی و بررسی و شفاف سازی مصرف سوخت ضمن نظارت بر جایگاه های سوخت در محل، با تخلفات احتمالی برخورد شود. من ابتکار عمل می کنم

وی بیان کرد: اجرای موفقیت آمیز این طرح علاوه بر جلوگیری از غارت اموال عمومی در راستای ایمنی راه ها و جلوگیری از تردد خودروهای قاچاقچیان سوخت و تصادفات فوتی در محورهای مواصلاتی استان نیز بسیار موثر خواهد بود. . .

دادستان مرکز استان هرمزگان همچنین به آثار مخرب پدیده قاچاق بویژه قاچاق فرآورده های نفتی بر اقتصاد کشور اشاره کرد و خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی هیچگاه در حفظ سرمایه ملی و مبارزه با قاچاق سوخت کوتاهی نخواهد کرد. با هدف از طرق مختلف با تمام توان و بدون سازش با قاچاقچیان برخورد خواهم کرد.



آیا این خبر مفید بود؟