توهین عجیب به کوروش در مصر

توهین عجیب به کوروش در مصر

موج انتقادات تند از کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی مصر پس از ناکامی این مسابقات در کشورهای عربی آغاز شد. فراعنه در مسابقات عرب چهارم شد.

در همین راستا رضا عبدالعال ستاره سابق تیم ملی مصر در گفت و گو با برنامه «زیر آفتاب» به شدت از سرمربی پرتغالی انتقاد کرد و گفت: کارلوس کی روش مربی ضعیفی است. او ضعیف ترین مربی خارجی است که تا به حال به مصر آمده است. حسام البدری از نظر فنی خیلی بهتر از اوست.

وی افزود: کیروش از نظر فنی ضعیف است و نمی تواند از بازیکنان مصری به درستی استفاده کند. او در دوران بازیگری دروازه‌بان بود و نمی‌دانست چگونه از مهاجمان استفاده کند.

موج انتقادات کیروش از ورزش خارج شد و به دنیای سیاست هم رسید. زهی حواس، وزیر سابق میراث فرهنگی مصر با انتقاد شدید از پرتغالی ها در یک مصاحبه تلویزیونی در برنامه حضرت المواطین گفت: کارلوس کیروس یک مربی عقب مانده است. در شرایط فعلی تیم ملی به یک مربی داخلی نیاز دارد. کیروش مرد احمقی است و نمی تواند از توانایی های بازیکنان حداکثر استفاده را بکند.

وی افزود: من بابت کلماتی که به کار می برم عذرخواهی می کنم اما چه کسی با همه در جنگ است؟ او به اینجا آمده تا نماینده فوتبال باشد اما حاشیه های زیادی ایجاد می کند. حسام حسن بهترین گزینه برای جایگزینی سرمربی پرتغالی است.

دیدگاهتان را بنویسید