توییت معنادار و عجیب کریستیانو رونالدو

توییت معنادار و عجیب کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو با اس ام اسی به هت تریک اخیر خود واکنش نشان داد. فوق ستاره پرتغالی منچستریونایتد موفق شد مقابل نوریچ سیتی هت تریک کند و نقشی کلیدی در پیروزی 3-2 تیمش داشته باشد.

این شصتمین هت تریک دوران حرفه ای او بود. کریس پس از یک هفته سخت با حواشی فراوان برای او وارد مسابقه شد. زمین هایی برای ملاقات او با یک نوجوان مبتلا به اوتیسم در جریان بازی یونایتد مقابل اورتون ایجاد شد که منجر به قطع شدن تلفن پسر شد. پس از این دیدار انتقادات زیادی از رونالدو مطرح شد در حالی که از ابتدای فصل با وجود آمار خوب کریس در گلزنی ها، انتقادات به دلیل عدم نتیجه گیری از تیم بالا بود.

کریستیانو پس از هت تریک مقابل نوریچ، دومین گل از سه گل خود در این فصل، در اینستاگرام اعلام کرد که او و هم تیمی هایش در منچستریونایتد تسلیم نخواهند شد و تا پایان فصل برای کسب سهمیه در لیگ قهرمانان اروپا مبارزه خواهند کرد.

حالا او دوباره به هت تریک خود واکنش نشان می دهد و این بار این پیام را در توییتر و فیسبوک خود منتشر می کند: «30 هت تریک قبل از 30 سالگی; و 30 هت تریک بعد از 30 سالگی. – زمان برهم زدن این تعادل فرا رسیده است.

او تعداد هت تریک های خود را قبل و بعد از 30 سالگی اعلام کرد تا آمادگی خود را با وجود سنش نشان دهد. فوق ستاره پرتغالی می خواهد بعد از 30-30 سالگی تعداد هت تریک هایش را کاهش دهد تا نشان دهد چقدر آماده است و سن برای او فقط یک عدد است و بس.

دیدگاهتان را بنویسید