پیام عجیب مادر کریستیانو رونالدو

پیام عجیب مادر کریستیانو رونالدو

در شب کریسمس در منچستر، رونالدو میزبان بسیاری از اعضای خانواده خود بود زیرا نتوانست در طول لیگ برتر انگلیس را ترک کند. اما انتشار عکسی از این شب باعث تعجب هواداران بسیاری از تیم ها از جمله منچستریونایتد شد و مورد تشویق هواداران اسپورتینگ لیسبون قرار گرفت. مادر 67 ساله رونالدو کتمان نکرد که دوست دارد پسرش در شب کریسمس به تیم فرزندانش اسپورتینگ لیسبون بازگردد. تیمی که حضور کوتاهی دارد و خانواده اش علاقه مند به بازنشستگی هستند.

دولورس برای کریستیانو هدیه ای دریافت کرده بود که ظاهراً در پاکت باشگاه پرتغالی بود و عکس کریسمس خانواده به وضوح قابل مشاهده بود.

مرسی دولورس
مادر رونالدو مرتباً عکس هایی از تیم پرتغالی در حال تماشای مسابقات با خانواده و دوستانش را در شبکه های اجتماعی منتشر می کند و اخیراً در پادکستی اعتراف کرده است که دوست دارد پسرش را قبل از مرگ دوباره برای اسپورتینگ ببیند. البته ثابت نشده است که کادو کریسمس کار دولورس است، اما هواداران اسپورتینگ آن را زیر پای مادر خانواده گذاشته و این حرکت را به او تبریک گفتند. پاکت سبز رنگ با حروف SCP که به اختصار از اسپورتینگ لیسبون نامیده می شود، در تعداد زیادی هدایا به نمایش گذاشته شده بود.

این عکس در حالی منتشر شد که رونالدو این روزها عکس های خود را با 381 میلیون فالوور در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و مطمئنا خیلی ها به این سوال توجه کردند که هدایای درخت کریسمس چیست.

یکی از هواداران اسپورتینگ معتقد است که این پیراهن فصل جدید تیم محبوبشان است و دیگری از زیبایی این هدیه می نویسد. به نظر می رسد مادر کریستیانو و هواداران این تیم از امکانات خود برای متقاعد کردن کاپیتان تیم ملی پرتغال برای بازگشت به لیسبون استفاده می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید