تکذیب خبر 200 میلیون مترمکعب آب سیمره / سد معشوره وارد فاز اجرایی شد

ساعت: 15:04
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۳
کد خبر: 1800245

حجت الاسلام مبلغی با اشاره به تکذیب خبر دریافت 200 میلیون مترمکعب آب توزیع شده توسط سیمره در فضای مجازی، گفت: سد معشوره وارد فاز اجرایی شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام محمدرضا مبلغی در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک گفت: به لطف خداوند متعال و با نظارت مکرر و مستمر بر ساخت سد عاشورا، این سد مهم وارد فاز اجرایی شده است.

وی افزود: همانطور که مردم عزیز ما می دانند وضعیت این سد به گونه ای بود که می توان گفت در سال های اخیر تقریباً کلنگ احداث آن برداشته شده و سیاست غلط وزارت نیرو با ساخت آن مردم را ناامید می کند. “

نماینده مردم کوهدشت و ورمشکان در مجلس گفت: با دستور صریح رئیس جمهور در زمینه ساخت سد معشورا و عنایت و تلاش وزیر نیرو این موضوع وارد فاز اجرایی شده است.

وی تصریح کرد: برای تعیین پیمانکار تا قبل از پایان سال جاری و انعقاد قرارداد جدید با وی ساخته شده است. از ابتدای سال 1401 این آغاز عملی ساخت سد معشوره خواهد بود.

واعظی گفت: همه اینها از لطف خداوند متعال است که برای مردم حاصل می شود; پیگیری الزامات و تلاش مستمر برای خدمت صادقانه و خالصانه به عزیزان وظیفه ماست.

رئیس مجمع نمایندگان در لرستان گفت: ساخت و بهره برداری از سد معشوره با در نظر گرفتن بودجه و بودجه و بر اساس نظرات کارکنان وزارت نیرو برای سه سال آینده برنامه ریزی شده است. یک برکت برای عزیزانمان.»

وی با تکذیب خبر منتشر شده اخیر در فضای مجازی مبنی بر «بردن 200 میلیون مترمکعب آب از سیمار به لرستان و تایید نهایی آن توسط رئیس جمهور» گفت: در سفر ریاست جمهوری یکی از مطالبات جدی ما انتقال آب از سیمار به لرستان است. رومشکان، کهنانی، ترخان و کاشمهور جزو حقوق ما بوده و هستند و یکی از مواردی است که باید همراه با سد معشوره دنبال کنیم، اما آنچه اخیرا در فضای مجازی منتشر شده صحت ندارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید