تکذیب قتل دختر یاسوجی

ساعت: 15:58
تاریخ انتشار: 1400/08/12
کد خبر: 1781373

خبر قتل دختر یاسوجی از صبح دیروز در فضای مجازی منتشر شده است اما واقعیت اصلی این حادثه توسط بازپرس ویژه قتل های دادسرای عمومی و انقلاب مشخص شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ؛ با انتشار خبری در فضای مجازی استان کهگیلویه و بویراحمد مبنی بر کشته شدن دختر وکیل یاسوجی، ماجرای واقعی ماجرا را دنبال کردیم. این پرونده برای بررسی قتل ورود به استان دیگری از کشور.

برخی از کاربران فضای مجازی با انتشار عکس هایی از این مرد، وی را وکیل یاسوجی معرفی کردند، اما قاضی علی اکبر احمدی نژاد در رابطه با مرگ سعید محمدی، وکیل در مشهد، درباره قتل گفت: طبق گزارش ها، زنی در باغی اجاره ای بوده و زمانی که پلیس وارد محل شد. صحنه و جسد را در یک استخر پیدا کردند.

وی افزود: پس از بررسی های لازم هیچ اثری از ضرب و شتم بر روی بدن وی مشاهده نشد. تحقیقات در حال انجام است و نتیجه نهایی منوط به کالبد شکافی و بررسی بیشتر است. این جنایت هنوز شناسایی نشده و یک مرگ مشکوک گزارش شده است.

بازپرس ویژه قتل های دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گفت: هنوز از زوایای پرونده و صحت آن اطلاعی در دست نیست و موضوع در دست بررسی است.

فرزانه صفری وکیل قتل همکارش در مشهد مدعی است که سعیده گربانی یکی از موکلان او شده و قاتل از مشهد متواری شده است.

مجتبی زاهدیان رئیس کانون وکلای دادگستری خراسان گفت: قتل در جای دیگری رخ داد و عامل یا عاملان جنایت جسد را به حاشیه شهر مشهد منتقل کردند.

وی ادامه داد: هنوز مشخص نیست مقتول قربانی یکی از مراجعین بوده یا مشکلات خانوادگی و انگیزه این جنایت هنوز مشخص نیست.

فضای مجازی به دلیل وجود گروه ها و کانال های مختلف و متنوع به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی ما تبدیل شده است. متأسفانه در کشور ما به دلیل عدم آموزش و آگاهی صحیح خانواده ها به راحتی و بدون در نظر گرفتن درستی یا نادرستی اخبار و اطلاعات ارسالی، تبادل اطلاعات صورت می گیرد و این خبر مصداق بارز شایعات در فضای مجازی است که کاربران در کهگیلویه و بویراحمد منتشر کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید