تکرار درخواست مکرر سقف قرارداد / پشت صحنه قراردادهای نجومی کی فاش می شود؟


ساعت: 14:10
تاریخ انتشار: 14/04/04
کد خبر: 1879033

برخلاف ادعای مسئولان فوتبال هیچ راه قانونی برای جلوگیری از امضای قرارداد بازیکنان و مربیان نجومی وجود ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در پی انتشار جزییات قراردادهای نجومی برخی بازیکنان لیگ برتری، خبری در رسانه ها مبنی بر تصمیم مسئولان فدراسیون فوتبال مبنی بر تصمیم گیری برای جلوگیری از ثبت قراردادهای نجومی در لیگ آینده با تعیین رقمی به عنوان سقف قرارداد، در رسانه ها منتشر شد.

این جمله بیشتر به یک شوخی تلخ شباهت دارد تا اینکه دست کم سالی یک بار قبل از شروع رقابت های لیگ برتر، دست اندرکاران فدراسیون فوتبال و متولیان سازمان لیگ این کار را انجام دهند، اما در عمل نه تنها هیچ اتفاقی نمی افتد، بلکه مشخص می شود. بدون هیچ مانعی با بازیکنان و مربیان خود قرارداد بستند و بدون هیچ مشکلی این قرارداد را ثبت کردند!

بر این اساس، منتقدان معتقدند این موضوع نباید زیاد جدی گرفته شود، زیرا هیچ راه قانونی برای جلوگیری از عقد قرارداد بازیکنان و مربیان نجومی وجود ندارد، بلکه فقط مسئولان فوتبال می‌توانند انتقادات بعدی را در رسانه‌ها نسبت به این موضوع خنثی کنند. آنها مدعی هستند اقدامات لازم را انجام داده اند.

عدم نظارت جدی دستگاه های نظارتی و بی توجهی به عملکرد مدیران باشگاه های لیگ برتری منجر به افزایش شدید حقوق بازیکنان لیگ برتری شد و این در حالی است که کیفیت فوتبال ایران روز به روز کاهش می یابد، اما به دلیل اینکه نقش واسطه ها در فوتبال و مدیران هزینه گرا دوست دارند در فصل نقل و انتقالات بمب بریزند.

وقت آن رسیده که ناظران و ناظران یک بار برای همیشه وارد پرونده قراردادهای نجومی و مدیران عامل باشگاه های لیگ برتری شوند تا بفهمند این مبالغ و هزینه ها چگونه تعیین می شود و نقش واسطه ها در این میان چیست و از چه کسانی سود مالی می برند. انعقاد این قراردادها؟
انتهای پیام/
منبع: ایران ورزش

دیدگاهتان را بنویسید