تیراندازی در تگزاس هشت کشته و زخمی بر جای گذاشت


ساعت: 08:51
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۷
کد خبر: 1806330

در یک حادثه تیراندازی در تگزاس، یک مرد مسلح چهار عضو خانواده را به ضرب گلوله کشت و سپس با اسلحه خود را کشت و در حوادث جداگانه ای در تگزاس سه نفر دیگر را مجروح کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یک آمریکایی دیروز (شنبه) به وقت محلی در حومه تگزاس چهار نفر از اعضای خانواده خود از جمله یک کودک را با سلاح گرم کشت و ظاهراً در جریان تیراندازی شبانه در شهر ناوارو، سه نفر دیگر را نیز کشت. در تگزاس زخمی شد.

روزنامه محلی Corsicana Sun گزارش داد که مظنون این حادثه مردی 41 ساله به نام کوین میلازو است که شب گذشته توسط پلیس محلی شناسایی شد. پلیس به رسانه های محلی گفته است که اعضای خانواده متوفی ناپدری 68 ساله قاتل، مادر 61 ساله میلازو، پسر 21 ساله و پسر چهار ساله هستند.

بر اساس این گزارش، پس از نیمه شب شنبه، پلیس به صحنه تیراندازی در کورسی که حدود 55 مایلی خارج از دالاس است، پاسخ داد. به گزارش دیلی سان، اندکی پس از آن، پلیس به تیراندازی دیگری در شهر نزدیک فراست پاسخ داد.

رابرت جانسون، رئیس پلیس کورسی، به رسانه ها گفت که یک مرد و یک زن در کورسی کشته شده و یک مرد و یک کودک دیگر در فراست مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و کشته شدند. دو نفر دیگر در تیراندازی در کورس و یک نفر دیگر در تیراندازی فراست مجروح شدند که حال همه آنها وخیم است.

WFAA وابسته به ABC گزارش داد که میلازو ظاهراً پس از تیراندازی و کشتن اعضای خانواده فرار کرده است. پلیس او را در جاده متوقف کرد و از یک سرویس نظارت برای خاموش کردن موتور ماشینش استفاده کرد. وقتی به خودروی میلازو نزدیک شدند، او از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به بیمارستان منتقل شد و بر اثر جراحات وارده جان باخت.

تحویل رایگان اسلحه به ایالات متحده منجر به خشونت های تیراندازی روزانه در سراسر کشور می شود، اما لابی اسلحه در این کشور به قدری قدرتمند است که کنگره ایالات متحده هنوز قانونی برای محدود کردن عرضه تسلیحات به ایالات متحده تصویب نکرده است.

جمهوری خواهان و دموکرات ها در مورد دلایل افزایش قتل در ایالات متحده اختلاف نظر دارند. محافظه کاران ایالت های تحت سلطه دموکرات ها را مقصر می دانند و می گویند سیاست های محدودکننده علیه افسران پلیس منجر به افزایش قتل ها شده است. اما دموکرات ها بر این باورند که دسترسی آسان به سلاح دلیل اصلی افزایش کشتار در کشور است.

بر اساس گزارشی که ماه گذشته منتشر شد، ماه گذشته شیکاگو مرگبارترین و خشن ترین سال در 25 سال گذشته را با حدود 800 قتل و بیش از 3500 تیراندازی داشت. شهر شیکاگو در سال 2021 بیش از هر شهر دیگری در ایالات متحده، از جمله بسیاری از شهرهای بزرگ نیویورک و لس آنجلس، شاهد قتل‌ها بوده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید