تیراندازی در ایندیانای آمریکا 3 کشته و 2 زخمی بر جای گذاشت


ساعت: 06:20
تاریخ انتشار: 1301/04/28
کد خبر: 1884070

پلیس آمریکا اعلام کرد؛ یک مرد مسلح در یک مرکز خرید در نزدیکی ایندیاناپولیس، ایندیانا، سه نفر را کشت و دو نفر دیگر را زخمی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گفته مقامات، تنها خوبی برای پلیس این است که یک شهروند به محض دیدن مظنون در فودکورت در مرکز خرید Greenwood Park Mall در گرین‌وود، ایندیانا، از سلاح شخصی خود استفاده کرده و مظنون را درگیر کرده است. پلیس گفته است که انگیزه این جنایت را نمی داند.


رئیس پلیس گرین‌وود از مردی که یکشنبه شب به همراه دوستش در مرکز خرید حضور داشت، به عنوان قهرمانی که شجاعت و نجابتش مانع از خونریزی بیشتر شد، ستایش کرد.

به گفته شاهدان عینی، تیراندازی از زمانی که مهاجم شروع به تیراندازی کرده تا کشته شدن او تنها دو دقیقه ادامه داشته است. رئیس پلیس محلی گفت که فرد مسلح پیشتر بیش از یک ساعت را در توالت یک مرکز خرید سپری کرده بود و ظاهراً برای حمله آماده می شد.

او عامل تیراندازی را جاناتان داگلاس ساپیرمن، 20 ساله، مرد محلی که تنها زندگی می‌کرد و در ماه مه شغل انبار خود را از دست داده بود و اخیراً از خانه‌اش بیرون رانده شده بود، شناسایی کرد. به گفته رئیس پلیس گرینوود، ساپیرمن سابقه کیفری قبلی نداشته است.

گفته می شود مظنون دو قبضه اسلحه داشت که در اسفند ماه گذشته خریداری کرده بود و یک تپانچه با چندین خشاب مهمات و بیش از 100 گلوله حمل می کرد که حدود 24 گلوله از یکی از اسلحه ها شلیک شده بود. او در دو سال گذشته برای تمرین هدف به میدان تیراندازی محلی می رفت.

دو نفر از سه کشته شده زن و شوهری به ترتیب 37 و 56 ساله هستند و نفر سوم مردی 30 ساله است. رئیس پلیس گرینوود گفت که دو نفر دیگر نیز زخمی شدند. از ماه مه گذشته، موجی از خشونت‌های مسلحانه در مکان‌های عمومی، از جمله تیراندازی‌های دسته جمعی در یک فروشگاه مواد غذایی در ایالت نیویورک، یک مدرسه ابتدایی در تگزاس و رژه روز استقلال در حومه ایلینوی، بحث‌های شدیدی را در آمریکا در مورد مقررات حمل سلاح به راه انداخته است. .

این تیراندازی تنها چند هفته پس از لغو ممنوعیت اسلحه دستی در ایالت ایندیانا رخ داد. در حال حاضر، هر فردی 18 ساله یا بالاتر که از نظر قانونی منع داشتن سلاح گرم ندارد، می تواند در ملاء عام اسلحه حمل کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید