تیراندازی در آمریکا حداقل 4 کشته بر جای گذاشت


ساعت: 07:51
تاریخ انتشار: 1301/04/27
کد خبر: 1883939

در تیراندازی در یک مرکز خرید در ایندیانای آمریکا چهار نفر کشته شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش تاس، منابع خبری آمریکایی به نقل از پلیس این کشور از کشته شدن چهار نفر و زخمی شدن دو نفر در تیراندازی در یک مرکز خرید در نزدیکی ایندیاناپولیس در ایالت ایندیانا آمریکا خبر دادند.

بر اساس این گزارش، فرد مسلح توسط فرد مسلح دیگری در مرکز خرید مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

پیش از این رسانه ها از دو کشته و سه زخمی خبر داده بودند.

جزئیات این حادثه منتشر نشده است، اما مشخص شده است که مهاجم یک تفنگ با چندین خشاب داشته است. شاهدان می گویند که 20-30 گلوله شنیده اند.

پلیس در حال حاضر در حال بررسی صحنه تیراندازی است.

پس از حوادثی مانند تیراندازی در یک سوپرمارکت در بوفالو، نیویورک که منجر به کشته شدن 10 نفر شد، و قتل عام مدرسه در ایالت تگزاس که 22 کشته برجای گذاشت، دولت ایالات متحده برای مقابله با افزایش خشونت با سلاح گرم تحت فشار قرار گرفته است. و اخیراً جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده اعلام کرد که از لایحه تصویب شده توسط سنای ایالات متحده برای حمل و نقل رایگان رایگان سلاح حمایت می کند.

این در مورد لابی قدرتمند تسلیحاتی آمریکاست که از قدرت و نفوذ زیادی در میان مقامات آمریکایی برخوردار است. او قبلاً از اجرای چنین قوانینی جلوگیری می کرد و به شدت با آن مخالفت می کرد و این مشکل روزانه چندین کشته در آمریکا بر جای می گذارد. قدرت و نفوذ لابی های کارخانه اسلحه در صفوف قدرت آمریکا یکی از مهم ترین دلایل انفعال در برابر کشتارهای بی رویه و بی توجهی به به روز رسانی قوانین سلاح گرم است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید