تیم این پرسپولیس بهتر از استقلال فرهاد مجیدی است

219804 480 خبر خاکستری

پورتو با رکورد 57 بازی متوالی بدون شکست در پرتغال، امشب به کار خود در رقابت های قهرمانی پرتغال ادامه خواهد داد، در حالی که اسپورتینگ و بنفیکا در دربی بزرگ پرتغال به مصاف یکدیگر خواهند رفت که “شیرها” تلاش می کنند امیدهای خود را حفظ کنند. اژدها در بالای جدول هستند.

اژدهایان پیشرو که یکشنبه گذشته در ضربات پنالتی از مهدی طارمی بازیکن ایرانی 79 امتیاز کسب کردند، رکورد بنفیکا را بین سال های 1976 تا 1978 شکستند و 56 بازی بدون شکست در لیگ داخلی انجام دادند.

آخرین شکست پورتو در لیگ برتر پرتغال به هفته ششم لیگ قبل برمی گردد. جایی که آنها 3-2 به پاسوس د فریرا باختند. پورتو در 28 بازی بعدی لیگ گذشته و 29 هفته ای که از فصل جاری لیگ برتر پرتغال می گذرد، هیچ باختی نداشته است تا بتواند رکوردی تاریخی را به نام خود ثبت کند.

امشب آنها با پورتیموننسه دوازدهم روبرو خواهند شد که بیشتر یک چالش است. با این حال، سرجیو کونسه آسائو، سرمربی پورتو اصرار دارد که “هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد” در این مسابقه، زیرا پورتیموننسه تیمی است که “فقط به دلیل بازی های خارج از خانه ششم شد” و وعده “بازی دشوار” را می دهد. او این را روز جمعه در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت.

کونیسیائو افزود: “پورتیموننسه تیمی با چندین بازیکن خارجی است و این باعث ایجاد ابهام در تمرینات و جزئیاتی که روی آن کار می کنیم.” آنها یک تیم فنی با تجربه زیاد هستند.

منافا، برونو کاستا و ماتئوس اوریبه به دلیل درمان این دیدار را از دست خواهند داد.

دیدگاهتان را بنویسید