تیم جدید امباپه در لیگ کامرون!

کیلیان امباپه به زودی راهی کشور پدرش خواهد شد تا از جنون نقل و انتقالات تابستانی اروپا و انبوه شایعات پیرامون باشگاه آینده اش فرار کند.

امباپه قبلاً به مراکش و آمریکا سفر کرده است تا در برنامه های نمایشی با هدف توسعه فوتبال شرکت کند و اکنون قصد دارد در ایستگاه بعدی این سفرها به قاره آفریقا برود. باشگاه کامرونی وندتودی به امباپه قول داده است که در این سفر پیراهن او را در یک بازی دوستانه بپوشد.

تیم جدید امباپه در لیگ کامرون!

ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن روز گذشته متوجه شد که باشگاه فرانسوی از دست او عصبانی است. ناصر الخلیفی، رئیس پاری سن ژرمن دیروز با اولتیماتوم به رسانه ها گفت که امباپه تنها دو هفته فرصت دارد و باید یا قرارداد خود را تمدید کند یا تابستان امسال به باشگاه دیگری برود. این در حالی است که امباپه اخیرا به باشگاه اعلام کرده که تا تابستان می ماند اما قراردادش را تمدید نمی کند. PSG نمی خواهد ستاره بزرگ خود را مجانی از دست بدهد.

امباپه قبل از بازگشت به اروپا و ادامه کار نقل و انتقالات، برای وندتودی کامرونی بازی خواهد کرد. این باشگاه متعلق به یانیک نوا، تنیسور فرانسوی کامرونی الاصل است. با اینکه امباپه در فرانسه متولد شد، پدرش در کامرون به دنیا آمد و به فرانسه مهاجرت کرد.

دیدگاهتان را بنویسید